نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: کاری که در محله های اسلامی در حال انجام است یکی از برکات انقلاب اسلامی و بسیج است
کد خبر: ۹۰۸۴۵۵۱
|
۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان،آیت الله شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان در جمع اعضای ستاد قرارگاه شهید شاطری و مدیران محلات اسلامی شهرستان سمنان گفت:کار محله اسلامی که دوستان گزارش فعالیت های آن را دادند کار بسیار خوب و ماندگاری است.
وی همچنین افزود:سعی کنید مورد قبول مردم واقع شوید که اگر مردم کسی را قبول داشتند ،خدا نیز او را قبول دارد.
نماینده مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری افزود :سعی کنید یا مسئولان محلات اسلامی روحانی باشند یا یک روحانی در کنار خود و در جمع خود داشته باشید و از راهنمایی های او استفاده کنید.
وی خاطر نشان کرد:اولین کاری که در محلات باید انجام گیرد شناسایی آسیب هاست که کاملا متوجه شوید یک محله چند آسیب دارد و به کدام ارگان و اداره مرتبط است.شما به تنهایی نمی توانید تمام مشکلات را حل کنید باید به سراغ مسئولین بروید و هر کاری که به آنها مرتبط می شود را از آنها بخواهید .در این راه از شهرداری،امام جمعه و جماعات ،استاندار و فرماندار و... کمک بگیرید و مطالبه کنید تا اینگونه هرمشکل به دست مسئول خودش حل شود.
امام جمعه شهرستان سمنان در پایان گفت:اینکه بعضی از دوستان اشاره کردند که به سوی مردم بروید این بسیار عالی است و در کارها و امور بگذارید خود مردم نیز مشارکت کنند.این محله محوری و محلات اسلامی از شهر سمنان و استان سمنان شروع شده است و امروز در کشور بارز و نمونه شده است این خود یکی از برکات انقلاب اسلامی است که محلات به خود مردم سپرده شده است و مردم از برکات آن استفاده می کنند.
در ابتدای این نشست ۸ نفر از مدیران محلات اسلامی شهرستان سمنان به ارائه نقطه نظرات و بیان مشکلات موجود و کارها و فعالیت های انجام شده در محلات اسلامی خود پرداختند 
همچنین سرگرد پاسدار محمد امامی ضمن ارائه گزارش عملکرد کامل محلات اسلامی گفت:از سال ۹۴ با محله سرداران شهید کار محلات اسلامی شروع و مورد استقبال و تایید مردم قرار گرفت و مسئولین نیز به عنوان طرحی نمونه برای استان های دیگر نمونه برداری کردند.
امامی افزود: از سال ۹۶ تا کنون به تعداد۸ محله اسلامی افزایش پیدا کرده است.و در آنها به دنبال اجرا و پیاده سازی مدیریت جهادی و انقلابی ،تقویت حوزه سلامت و کاهش و مبارزه با آسیب های اجتماعی هستیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها