تیم پزشکی به منطقه محروم "پاچنار"خرم‌آباد اعزام شد + تصاویر

مسئول موسسه تأمین درمان بسیجیان لرستان گفت: تیم پزشکی موسسه تأمین درمان بسیجیان به منطقه محروم "پاچنار" از مناطق حاشیه شهری خرم‌آباد اعزام‌شده است.
کد خبر: ۹۰۸۴۵۶۴
|
۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۸

سرهنگ دوم عبدالوحید ملک آرا در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بسیج از لرستان، اظهار داشت: آذرماه سال جاری به مناسبت هفته بسیج با مساعدت موسسه تأمین درمان بسیجیان استان و سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان تیم پزشکی برای ارائه خدمات رایگان به مسجد امام حسین (ع) منطقه "پاچنار" از مناطق حاشیه شهری خرم‌آباد اعزام شد.

وی افزود: این تیم شامل پزشک، ماما، دارو یار و مشاوره است که با وسایل و تجهیزات موردنیاز تیم را برای ارائه خدمات بهتر به مردم این منطقه همراهی کردند.

مسئول موسسه تأمین درمان بسیجیان استان لرستان با اشاره به خدمات درمانی در این اعزام گفت: خدماتی که در این اعزام ارائه می‌شود ‏شامل ویزیت رایگان همراه با دارو و مشاوره به‌صورت رایگان به اهالی منطقه است.

ملک آرا خاطرنشان کرد: خدمات درمانی و بهداشتی به‌صورت رایگان به بیش از 200 نفر جمعیت تابع منطقه ارائه شد.

مسئول موسسه تأمین درمان بسیجیان لرستان گفت: اکیپ دندانپزشکی همراه با وسایل و تجهیزات توسط موسسه تأمین درمان بسیجیان استان نیز جهت ارائه خدمات رایگان به اهالی منطقه کوی علی‌آباد از مناطق حاشیه شهری خرم‌آباد اعزام شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار