معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش‌وپرورش لرستان با اشاره به رتبه سوم استان از نظر اجرای طرح نظام مراقبت اجتماعی دانش‌آموزان گفت: امسال این طرح در 130 مدرسه مناطق پایلوت اجرایی می‌شود.
کد خبر: ۹۰۸۴۵۶۶
|
۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، فرید بهرامی امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش لرستان با اشاره به اجرای طرح نظام مراقبت اجتماعی دانش‌آموزان(نماد) در مدارس استان اظهار کرد: نماد از جمله بهترین طرح‌های ابلاغ شده به آموزش و پرورش محسوب می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: سال گذشته استان‌ها بر اساس تقسیم جمعیتی و نقشه خطرپذیری سهمیه‌‌هایی برای اجرای طرح «نماد» دریافت کردند که در لرستان مدارس شهرستان‌های نورآباد، دوره چگنی و ناحیه دو خرم‌آباد تحت‌پوشش قرار گرفتند.

معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش و پرورش لرستان با اشاره به رتبه سوم استان از نظر اجرای طرح «نماد» بیان داشت: امسال این طرح در 130 مدرسه مناطق پایلوت اجرایی می‌شود.

بهرامی افزود: طرح نظام مراقبت اجتماعی دانش‌آموزان به‌منظور احصاء آسیب‌های اجتماعی در سطح مدارس انجام می‌گیرد و به مسائل و مشکلات بین دانش‌آموزان می‌پردازد.

وی با بیان اینکه طرح مذکور 23 مرحله داشته که 9 مرحله آن بر عهده آموزش و پرورش است، گفت: هم‌اکنون در مرحله پنجم این طرح قرار داریم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات