معاون فرهنگ، اجتماعی سپاه قدس گیلان؛

گروه تئاتر جهش رشت در شانزدهمین دوره جشنواره تئاتر دفاع مقدس به روی صحنه رفت+تصاویر

گروه تئاتر جهش رشت در شانزدهمین دوره جشنواره تئاتر دفاع مقدس با نمایش ( حیاط خلوت) نوشته :مجید کاظم زاده مژدهی و به کارگردانی : محمد رسائلی در تاریخ 6 آذر 97 در تالار حافظ تهران در دو سانس 18 و20:30 به روی صحنه رفت.
کد خبر: ۹۰۸۴۵۹۵
|
۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، سرگرد پاسدار مهدی پور معاون فرهنگی اجتماعی سپاه قدس گیلان گفت: گروه تئاتر جهش رشت در شانزدهمین دوره جشنواره تئاتر دفاع مقدس با نمایش ( حیاط خلوت) نوشته :مجید کاظم زاده مژدهی و به کارگردانی : محمد رسائلی در تاریخ 6 آذر 97 در تالار حافظ تهران در دو سانس 18 و20:30 به روی صحنه رفت.

مهدی پور اظهار کرد:در این نمایش عبدالله بهادری ،محمد رسائلی، مهدی علیمی و زینب شعبانی به ایفای نقش پرداختند.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه قدس گیلان با اشاره به داستان این اثر تصریح کرد:این اثر داستان دو برادر است که در آن مزدک دنبال سوژه ایی با مضمون دفاع مقدس برای نگارش فیلمنامه است و فرشاد که در زندگی شخصی شکست خورده و به تازگی از رازی درباره روزهای جنگ پی برده و...

مهدی پور در پایان خاطر نشان کرد: ایشنامه حیاط خلوت پیش از این توسط بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای انقلاب و دفاع مقدس به چاپ رسیده و اینبار با همکاری فرهنگی سپاه.بنیاد حفظ آثار گیلان و بنیاد شهید و امور ایثار گران استان گیلان در این دوره از جشنواره به روی صحنه رفته است.

گروه تئاتر جهش رشت در شانزدهمین دوره جشنواره تئاتر دفاع مقدس به روی صحنه رفت+تصاویرگروه تئاتر جهش رشت در شانزدهمین دوره جشنواره تئاتر دفاع مقدس به روی صحنه رفت+تصاویر 

انتهای پیام

ارسال نظرات