خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهرود:

بسیج از اختصاصات انقلاب اسلامی/کارگران سربازان جبهه اقتصاد کشور

فرمانده سپاه شاهرودبا تاکید بر اینکه یکی از اختصاصات انقلاب اسلامی بسیج است افزود: کارگران ما در عرصه تولید و صنعت امروز سربازان جبهه اقتصادی در برابر تهاجم دشمنان هستند.
کد خبر: ۹۰۸۴۶۰۱
|
۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سرهنگ جواد عبیری در مراسم بزرگداشت هفته بسیج که به همت پایگاه فجر حوزه بسیج کترکار غدیر در سالن اجتماعات شرکت سیمان شاهرود برگزار شد با اشاره به سخنان رهبر انقلاب در مورد بسیج اظهار کرد: بسیج محصور به زمان و مکانی نیست و بسیج یک انتخاب ویژه از میان آحاد انقلاب و هنر امام راحل بود که مردم را سازماندهی کرده است و بسیج برای مردم است و ما ۱۸ قشر بسیج داریم.
فرمانده سپاه شاهرود ادامه داد: شهدای هسته‌ای و موشکی و صنعتی ما خودشان راه را انتخاب و این راه منجر به شهادت آن‌ها شد و این‌ها انقلابی بودند، مانند شهید چمران و طهرانی مقدم و شهدای هسته‌ای که در همین کشور بزرگ شدند و پیشرفت علمی ایجاد کردند.
وی با اشاره به تشکیل گروه‌های جهادی در عرصه‌های مختلف گفت: در شهرستان بیش از هشتاد گروه جهادی داریم که خدمت می‌کنند در عرصه‌های مختلف بدون هیچ چشم داشتی.
عبیری با اشاره به قرارگاه‌های آبادانی و پیشرفت در روستا‌ها افزود: این قرارگاه به روستا‌ها در عرصه‌های مختلف تلاش دارند و خدمت رسانی می‌کنند.
وی با اشاره به اینکه بسیج مدافع ارزش‌ها و هویت ملی است عنوان کرد: کسی که دلش برای انقلاب و نظام می‌سوزد و در مسجد حضور دارد بسیجی است و بسیج مسجدمحور است و این سبب اثرگذاری است.
عبیری با تاکید بر اینکه یکی از اختصاصات انقلاب اسلامی بسیج است افزود: تفکر بسیج در حال گسترش در جهان و منطقه است و در عراق و سوریه و یمن و لبنان حضور دارد و برکات انقلاب اسلامی است.
وی با تقدیر از همه بسیجیان و روحانیون که یاری دهنده هستند و مردم مومن و با بصیرت شهرستان بیان کرد: اگر کمک مردم نباشد کار به جایی نخواهیم برد.
فرمانده سپاه شاهرود با اشاره به طرح‌های اعتلای بسیج گفت: گشت‌های محله محور، مسجد محوری، ارتباط مسجد و مدرسه و منزل در راستای تعلیم و تربیت دینی در قالب مسجد و کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی با اجرای برنامه‌های فرهنگی و اثرگذار که مورد توجه است.
وی ادامه داد: گردان‌های مختلفی را در قالب توان رزم تشکیل داده ایم که همه برای مردم و از مردم است و گروه‌های جهادی ایجاد شده است برای خدمت رسانی و کمک به جامعه که تلاش دارند.
عبیری با بیان اینکه گردان‌های سایبری در فضای مجازی تشکیل شده است گفت: سواد رسانه‌ای در حضور در فضای مجازی بسیار مهم است که بسیج کار کردن و تولید محتوا می‌کند و کلاس‌های سواد رسانه‌ای تشکیل داده ایم.
وی با بیان اینکه دشمن تلاش دارد انقلاب اسلامی چهل سالگی خود را نبیند گفت: با هدایت رهبری و همیاری مردم و دولتمردان تاکنون موفق نشده اند و دنبال جدا کردن مردم از بنده حاکمیت است و در ۱۳ آبان امسال بیشترین جمعیت وارد میدان شده و مردم گوش به فرمان ولایت هستند و مسؤولین باید قدردان مردم باشند.
عبیری با بیان اینکه کارخانجات و شرکت‌های تولیدی و صنعتی امروز در خط مقدم جبهه اقتصادی کشور در برابر توطئه‌های دشمنان است گفت: شما در جبهه تولید سربازان جنگ اقتصادی در برابر استکبار جهانی هستید و باید قدر این مجاهدت خود را بدانید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها