معاون اجرایی سازمان بسیج مستضعفین:
خبرگزاری بسیج: سرهنگ زنگنه معاون اجرایی سازمان بسیج مستضعفین در مراسم نکوداشت یاد شهدا در مسجد ابوالفضل (ع) بر زنده نگه داشتن یاد شهدا و عمل به سیره آنان که برگرفته از سیره انبیاء بوده است، تاکید کرد.
کد خبر: ۹۰۸۴۶۰۳
|
۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۴

در این مراسم که به مناسبت هفته بزرگداشت بسیج برگزار شده بود حجت الاسلام والمسلمین محمدعبدالرحیمی امام جماعت مسجد حضرت ابوالفضل (ع) باقرآباد قرچک درسخنانی کوتاه ضمن خیر مقدم به مقام شامخ خانواده های شهدا به زنده نگهداشتن یاد شهیدان توسط جوانان و مطالعه سیره شهدا تاکید کرد.

در این جلسه که آقایان محمدی نیک فرمانده حوزه بسیج 5 امام حسین علیه السلام باقراباد قرچک ،اعضای شورای حوزه و همچنین فرمانده سپاه ناحیه پاکدشت نیز حضور داشتند زنگنه در جمع نمازگزاران و خانواده های شهدا به بیان خاطراتی از شهدا پرداختند . وی همچنین این موج گرانی ها را نوعی بی احترامی به مردم خواند واضافه کرد مسئولان کشور باید هرچه زودتر افسار این گرانی را بکشند و این شایسته نظام اسلامی نیست که واقعا نظارتی بر کالاهای اساسی و مصرفی مردم وجود نداشته باشد.

وی همچنین بهره گیری از فرمایشات و سیاست های حکیمانه مقام معظم رهبری در حوزه های مختلف به ویژه حوزه اقتصاد مقاومتی را لازم دانست و افزود اگر از این آراء و نظرها بهره برداری مطلوب و بهینه می شد، امروز شرایط کشور به مراتب بهتر از این وضعیت بود .

وی به پایداری ملت ایران در دهه های اخیر اشاره کرد و گفت: ملت ایران فرزندان عاشورا و رمضان هستند و درمقابل این توطئه ها سر خم نمی کنند.  در پایان این مراسم از خانواده های شهدا تجلیل به عمل آمد.

 

 

 

 

ارسال نظرات