عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در یزد:
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در یادواره شهدای جامعه پزشکی گفت: انقلاب اسلامی یک نعمت الهی بوده که به ما را از نهایت ذلت به اوج عزت رسانده است.
کد خبر: ۹۰۸۴۶۴۵
|
۰۸ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، علاءالدین بروجردی در یادواره شهدای جامعه پزشکی که با حضور مسئولان استان، خانواده‌های معظم شهدا و جمعی از مردم شهیدپرور یزدبرگزارشد با تبریک هفته بسیج گفت: خداوند در قرآن کریم توصیه می‌کند از نعمت‌های الهی سخن بگویید و انقلاب اسلامی یک نعمت الهی بوده که ما را از نهایت ذلت به اوج عزت رسانده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به دستگیری سربازان نیروی دریایی توسط نیروی دریایی سپاه گفت: زمانی در این کشور محمدرضا پهلوی به‌عنوان فرمانده نیرو‌های نظامی اجازه حضور در پایگاه آمریکائی‌ها را نداشت، اما امروز به برکت نفس مسیحیائی امام راحل و عمل مردم به آیه «اِن تَنصُرُوا اللهَ یَنصُرکُم وَ یُثَبِّت اَقدامَکُم» به چنانی قدرتی دست پیدا کردیم که سربازان مدعی ابرقدرتی جهان را به اسارت می‌گیریم واین موضوع در خصوص سربازان انگلیسی هم اتفاق افتاده است.

بروجردی با اشاره به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب هم اظهار داشت: امروز آمریکایی‌ها از جمهوری اسلامی ایران وحشت دارد چراکه آن‌ها در عراق ۱۵۰ هزار نیروی نظامی وارد کردند و سرانجام با تدابیر سردار قاسم سلیمانی شکست‌خورده و مجبور به ترک خاک این کشور شدند.

نماینده مردم بروجرد در مجلس اظهار داشت: آمریکایی‌ها گفتند بشار اسد باید برود و امام خامنه‌ای فرمودند: بشار باید بماند و ماند بنابراین تا ظلم هست مبارزه نیز هست و پیروزی نهائی از آن ما نیست.

وی در ادامه بابیان این مطلب که وقتی یک ملت و نظام به یاری دین خدا بپردازد خدا نیز آنان را یاری می‌کند ابراز داشت: خداوند در طول این چهل سال درصحنه‌های مختلف رحمت خود را بر ما نازل کرده که نمونه بارز آن آزادی خرمشهر بود و امام راحل به زیبایی فرمود: خرمشهر را خدا آزاد کرد.

بروجردی تصریح کرد: زمان پیروزی انقلاب اسلامی جهان دوقطبی بود یک‌قطب اتحاد جماهیر شوروی که امروز در جغرافیای سیاسی دنیا وجود ندارد و یک‌قطب آمریکا که قطعاً به همان سرنوشت دچار خواهد شد و این سرنوشت همه ظالمان تاریخ است.

وی با اشاره به فرمود: ه مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه اسرائیل ۲۵ سال آینده وجود ندارد اظهار داشت: این‌یک حقیقت محض بوده و امروز نشانه‌های آن آشکارشده است به‌گونه‌ای که از زمان تولد رژیم منحوس اسرائیل تا سال ۲۰۰۰، پنج جنگ مهم اتفاق افتاد و کشور‌های اسلامی با امکانات و نیرو‌های آموزش‌دیده و بهره‌مندی از هزاران دستگاه تانک و جنگنده در برابر اسرائیلی‌ها شکست‌خورده و برای جهان اسلام ذلت آفریدند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بابیان اینکه حزب‌الله ولیده انقلاب اسلامی است افزود:، اما از سال ۲۰۰۰ تاکنون با جوهره انقلاب اسلامی و تفکر حضرت امام (ره) معادله تغییر کرده و حزب‌الله لبنان توانست برای اولین بار مناطق اشغالی جنوب لبنان را آزاد کند و در چنگ ۳۳ روزه که در سال ۲۰۰۶ باهدف یکسره کردن کار حزب‌الله آغاز شد پس از ۳۳ روز شکست مفتضحانه از آن‌ها خوردند.
ارسال نظرات