خبرهای داغ:
فرمانده سپاه غدیر تبریز در آیین تجلیل از بسیجیان حوزه حضرت زینب(س) این ناحیه، با اشاره به اهمیت تفکر بسیجی و تاثیر آن، گفت: امروز تفکر بسیجی دنیا را مدیریت می کند.
کد خبر: ۹۰۸۴۶۴۹
|
۰۸ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان‌ شرقی، داود عباسی با بیان اینکه فرهنگ و تفکر بسیج محصور مرزهای جغرافیایی نیست، اظهارداشت: اکنون شاهد صدور تفکر بسیجی در همه جای دنیا هستیم و حزب الله اکنون با این تفکر اسرائیل را کلافه کرده و آمریکا را به خاک مذلت نشانده آست، تفکری که  برگرفته از سیره پیامبر و آیات و روایات است.
وی ادامه داد: اگر امروز شاهد برگزاری عظیم ترین پیاده روی اربعین هستیم نتیجه گسترش تفکر بسیجی در جهان اسلام است و روزی فرا می رسد که با آن خواهیم توانست به زیارت ائمه در بقیع نیز مشرف شویم.

امروز تفکر بسیجی دنیا را مدیریت می کند
عباسی توجه بانوان بسیجی را به این تفکر مهم دانست و اظهارداشت: در جنگ اقتصادی کنونی بانوان با تکیه بر این تفکر و فرهنگ می توانند با مدیریت درست در بحث اقتصاد در جامعه نقش آفرین باشند.
فرمانده سپاه غدیر تبریز توجه بانوان به سبک زندگی را نیز ضروری خواند و تاکید کرد: تلاش دشمن با هجمه های مختلف فرهنگی تزلزل بنیاد خانواده هاست که بانوان می توانند با تفکر بسیجی در این زمینه نیز  کانون خانواده را از آسیب های اجتماعی و ... صیانت کنند.

امروز تفکر بسیجی دنیا را مدیریت می کند

در پایان این آیین از فرماندهان پایگاه ها و شورای حوزه حضرت زینب(س) سپاه غدیر تبریز تجلیل شد.

ارسال نظرات