سردار مولایی در آیین تکریم و معارفه فرمانده سپاه شهرستان فردیس :

راه علاج تهدیدهای دشمنان علیه ملت ایران وحدت است

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) با بیان اینکه همه عوامل و عناصری که یک کشور را سر پا نگه میدارد با تکیه بر وحدت تقویت می‌شود،گفت :برای مقابله با استکبار جهانی نیاز به اسلحه نیست، بلکه با وحدت می‌توانیم این تهدیدها را خنثی کنیم.
کد خبر: ۹۰۸۴۶۷۷
|
۰۸ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، سردار یوسف مولایی در آیین تودیع و معارفه فرمانده سپاه شهرستان فردیس که در سالن اجتماعات فرهنگسرای ولایت برگزار شد، گفت: انقلاب چهل ساله ما با فراز و نشیب های بسیاری همراه بود.

 راه علاج تهدیدهای دشمنان علیه ملت ایران وحدت است

وی افزود: هیچ کشوری در جهان هستی وجود ندارد که چهل سال مقابل تمام قدرت های جهان با اقتدار و استقامت بایستد و این امر مورد توجه بسیاری از پژوهشگران قرار گرفته است.

فرمانده سپاه استان البرز با بیان اینکه در دنیا با یک کودتا کوچک دولتی عوض می‌شود اما اقتدار و اتحاد مردم ایران چهل سال به سرانجام رسید، تصریح کرد: بسیاری از کشورهای جهان برای رسیدن یه موفقیت و اقتدار از جمهوری اسلامی ایران الگو برداری داشته‌اند.

سردار مولایی اظهار کرد: همه عوامل و عناصری که یک کشور را سر پا نگه میدارد با تکیه بر وحدت تقویت می‌شود.

وی تاکید کرد: دشمن می داند اگر کل دنیا را بسیج کند و بودجه بگذارد نمیتواند قدمی همچون پیاده روی عظیم اربعین بردارند.

فرمانده سپاه استان البرز با اشاره به و اقدامات رژیم صهیونیستی برای از بین بردن کشورهای اسلامی، اظهار کرد: در جمهوری اسلامی ایران سعی دارند با برهم زدن اتحاد میان مردم یه هدف تود برسند که البته بسیج می تواند نقش مهمی در این راستا داشته باشند.

مولایی با بیان اینکه رویکرد سپاه تغییر کرده است و امروز با توجه به شرایط موجود کشور متفاوت رفتار می کنند، ادامه داد: در قالب طرح های مختلف اقدام به ارائه خدمات می کنند.

وی با اشاره به جشن‌های محله‌ محور اضافه کرد: راه اندازی گروه های سازندگی، صندوق های قرض الحسنه، سوله‌های ورزشی و بسیاری دیگر از جمله اقدامات سپاه در استان البرز برای ارائه خدمات به مردم بوده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها