مسئول بسیج سازندگی استان البرز در گفتگو با «بسیج » ؛

بسیج سازندگی استان البرز ۱۲۲ پروژه محرومیت‌زدایی در مناطق محروم اجرا کرد

مسئول بسیج سازندگی استان البرز گفت : از ابتدای سال جاری به همت بسیج سازندگی استان البرز ۱۲۲ پروژه محرومیت‌زدایی توسط سفیران کار وتلاش در مناطق محروم اجرا شده است.
کد خبر: ۹۰۸۴۶۸۸
|
۰۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، پاسدار علی ترکاشوند مسئول بسیج سازندگی استان البرز در گفتگو با بسیج گفت : 80 پروژه جهادی با تلاش جهادگران بسیج  سازندگی  از ابتدای سال تا به امروز به  بهره برداری رسید .

 بسیج سازندگی استان البرز ۱۲۲ پروژه محرومیت‌زدایی در مناطق محروم اجرا کرد

وی بیان کرد : در هفته بسیج 10 پروژه در مناطق محروم که تحت پوشش کرامت بوده اند  به بهره برداری رسید.

 ترکاشوند افزود : پروژه آبرسانی ، تاسیس بیمارستان در قالب اردوهای جهادی و با تلاش جهاد گران بسیجی البرزی در مناطق محروم به بهره برداری رسید.

مسئول بسیج سازندگی استان البرز خاطر نشان کرد : از ابتدای سال جاری 122 پروژه اعم از ساختن خانه ، مرمت ، بازسازی و آبرسانی توسط سفیران کار و تلاش در مناطق محروم انجام شده است .

وی تصریح کرد :در هفته بسیج کارگاه های آموزشی که یکی از آنها همایش شکوه هجرت بوده است، با مشارکت دستگاهای اجرایی اعم از سازمان فنی حرفه ایی ،سازمان توسعه و تعاون،سازمان آموزش و پرورش کل استان البرز انجام شده است.

وی در پایان خاطر نشان کرد : به همت بسیج سازندگی 4000 نفر را که از سواد کمی بهره می برند با کمک آموزش و پرورش به جمع افراد با سواد و تحصیل کرده اضافه شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار