خبرهای داغ:
مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان شرقی:
مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان شرقی در آیین گرامیداشت هفته بسیج در جمع ورزشکاران زورخانه ای و باستانی مراغه، گفت: مبارزه با استکبار به سرکردگی آمریکا و رژیم اشغالگر قدس جنایتکار به عنوان یزیدیان عصر حاضر تا سرنگونی آنها ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۹۰۸۴۷۱۸
|
۰۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، عزت الله جعفری افزود: امروز ایران اسلامی به عنوان یک قدرت منطقه ای در جهان مطرح است و با تمام قوا و توان در مقابل زورگویی و زیاده خواهی دشمنان اسلام و انقلاب ایستاده و خواهد ایستاد.
وی به قدرت و توان موشکی ایران اشاره کرد و افزود: جمهوری اسلامی امروز از چنان قدرت دفاعی برخوردار است که این توان موشکی برای آمریکا به یک مساله تبدیل شده است.
سردار جعفری اضافه کرد: موشک، نماد اقتدار دفاعی جمهوری اسلامی است و ما هیچ گاه مبادرت به جنگ نکرده ایم اما همیشه برای دفاع آماده بوده ایم.
وی به مشکلات کشور در زمینه های مختلف اشاره کرد و گفت: حل مشکلات اجتماعی، اقتصادی و سیاسی کشور از اولویت های نظام مقدس جمهوری اسلامی است و تمامی مسئولان در برون رفت از این مشکلات در تلاش هستند.
سردار جعفری هدف انقلاب اسلامی را زمینه سازی برای ظهور امام زمان (عج) عنوان کرد و افزود: زمینه سازی برای ظهور و ثابت قدم بودن در راه اعتقادات از مهمترین اهداف انقلاب اسلامی است.
رئیس اداره وزش و جوانان مراغه نیز در این مراسم افزود: قهرمانان واقعی ، شهدا هستند که با نثار همه هستی خود و خون پاکشان امنیت و آسایش را برای همه مردم ایران و ورزشکاران فراهم کرده اند.
مهدی نوایی با بیان اینکه شهدا به عنوان نمایندگان آرمانی و شایسته ما سند مظلومیت ملت بزرگ ایران هستند اظهار داشت: ما وظیفه داریم تا ابد در برابر خانواده این بزرگواران سر تعظیم فرود آورده و احترامشان را نگهداریم چون هرچه داریم مدیون خون شهیدان می باشیم.
وی به اهمیت هفته بسج و وحدت اشاره کرد و گفت: بسیج در تمامی صحنه های نظام مقدس جمهوری اسلامی و همچنین توسعه زیرساخت های کشور حضور چشمگیر و فعالی داشته است.
نوایی افزود: بسیجی شور و عشق بوده و اگر این شور در راه اباعبدالله (ع) و در راه عشق به ولایت باشد، خالص است.
نوایی اضافه کرد: هفته بسیج فرصت مناسبی است تا مردم و به خصوص جوانان و ورزشکاران را با فرهنگ ناب بسیجی و ارزش های دوران دفاع مقدس آشنا کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها