خبرهای داغ:
عضو ستاد سیره شهدا قم گفت: دشمن تلاش دارد یاد و خاطره شهدا را از ما بگیرید و روی جنگ بر سر مبانی اعتقادات برنامه ریزی می‌کنند و همه تلاش‌های آن‌ها تبدیل عزت به ذلت و ایستادگی به حقارت ملی است.
کد خبر: ۹۰۸۴۷۶۸
|
۰۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۴
تلاش دشمن تبدیل عزت به ذلت و ایستادگی به حقارت ملی استبه گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، حجت الاسلام سیدمحمد میرعلی اکبری در چهارمین یادواره شهدا ۳۲ شهید پایگاه حضرت فاطمه زهرا (س) با حضور فرمانده ناحیه سرخه، فرمانده حوزه موسی بن جعفر، فرمانده حوزه کوثر سرخه، در پایگاه فاطمه زهرا سرخه برگزار شد، با اشاره به اینکه این برنامه‌ها که در هر محله، کوچه، مدرسه، دانشگاه، پایگاه و... برگزار می‌شود مورد آنالیز قرار می‌گیرد یا خیر؟ گفت: ما دو نوع نگاه خطی و نقطه‌ای داریم که نگاه نقطه‌ای یک نگاه مادی گرایانه است که هدفش این است که نوع لباس و آرایش میخواهند ما را از معنویات جدا کنند.
وی افزود: از خلقت حضرت آدم تا ۱۲۴ هزار پیامبر هدفشان کارخانه آدم سازی بوده است که در نهایت در عاشورا انقلابی برپا کرد که در س. امام خمینی (ره) است که درس‌های او برگرفته از ابی عبدالله می‌باشد.
میرعلی اکبری تصریح کرد: امروز همه ما می‌دانیم که دیر جنگ قرارگاه و زاغه و مهمات نیست بلکه جنگ دیدگاه است و هدف دشمن زاغه زندگیست. دشمن می‌گوید اگر می‌خواهید ایران را نابود و زمین گیر کنید، یاد و خاطره شهدا را از آن‌ها بگیرید. آن‌ها روی جنگ بر سر مبانی اعتقادات برنامه ریزی می‌کنند و همه تلاش‌های آن‌ها تبدیل عزت به ذلت و ایستادگی به حقارت ملی است.
وی خاطر نشان کرد: در یاد و خاطره شهدا مبانی امام (ره) گفته شده است. امام خمینی (ره) پای جنگ فقه، اصول و عقیده ایستاد، آیا تو حاضری پای چادرت و اعتقاداتت بیاستی؟ آیا حاضری روحیه انقلابی حضرت فاطمه را در خودت ایجاد و تقویت کنی؟
ارسال نظرات
پر بیننده ها