مسئول محترم حوزه نمایندگی، ولی فقیه در سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی از مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان سمنان مرکز شاهرود بازدید کرد.
کد خبر: ۹۰۸۴۷۶۹
|
۰۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الاسلام والمسلمین حسین سعیدیان مسئول حوزه نمایندگی، ولی فقیه در سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی به اتفاق حجت الاسلام محمدی نماینده وی در تحقیقات سمنان از مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان سمنان مرکز شاهرود بازدید به عمل آوردند.
وی در ابتدا در جلسه‌ای با حضور مسئولین و کارکنان مرکز شرکت که دکتر دزیانیان رئیس مرکز ضمن خیر مقدم به بیان بخشی از فعالیتها، دستاورد‌های مهم و اقدامات فرهنگی انجام شده در مرکز پرداخت و در ادامه کلیپ و اسلاید‌هایی از عملکرد مرکز در حوزه‌های مختلف ارائه شد.
در ادامه جلسه نماینده، ولی فقیه در سازمان با استناد به آیات قرآن و سخنان مقام معظم رهبری خواستار کار مضاعف و جهادی برای نیل به تحقق اقتصاد مقاومتی شدند.
وی افزایش توجه و حمایت از بخش کشاورزی را تنها راه خودکفایی و موفقیت در اقتصاد مقاومتی دانست.
در ادامه حجت الاسلام سعیدیان به اتفاق همراهان از پروژه‌های جاری مرکز و بخش‌های مختلف مرکز بازدید به عمل آوردند و نماز جماعت ظهر و عصر به امامت ایشان اقامه گردید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها