رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مراغه از درخشش و کسب رتبه برتر توسط هنرمند و نمایشنامه نویس این شهرستان در نخستین جشنواره بین المللی تئاتر «الف» خبر داد.
کد خبر: ۹۰۸۴۸۰۳
|
۰۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۵

احمد دادرس فیاض در گفتگو با خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، افزود: فریدون ولایی نویسنده و هنرمند مراغه ای توانست در بخش نمایشنامه ‌نویسی رتبه اول این جشنواره را کسب کند.
وی ادامه داد: در مراسم اختتامیه این جشنواره که در مجتمع فرهنگی هنری تبریز برگزار شد، تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه این بخش برای نگارش نمایشنامه ' اپرای شیپور' به این نویسنده اهدا شد.
دادرس اضافه کرد: این اثر برگزیده از بین 350 نمایشنامه شرکت کننده در این جشنواره با نظر هیئت داوران به عنوان نمایشنامه برگزیده انتخاب و مورد تجلیل قرار گرفت.
فیاض افزود: حضور و افتخارآفرینی هنرمندان و فعالان عرصه فرهنگ هنر مایه مباهات این خطه و زمینه ساز رونق و ایجحاد انگیزه در اهالی و اصحاب فرهنگ این شهرستان در سال های اخیر است.
 نخستین جشنواره‌ بین‌المللی تئاتر الف با حضور هنرمندان و آثار هنری از کشورهایی چون رومانی، ترکیه، عراق، آذربایجان و ایران با رویکرد صلح جهانی توسط موسسه‌ بین‌المللی الف در شهر تبریز برگزار شد.

ارسال نظرات