مسئول حفاظت سپاه روح الله استان مرکزی گفت:دشمن می خواهد با فشارهای اقتصادی ما را در مقابل نظام قرار دهد و باورهای دینی ملت ایران را بگیرد، اما این آرزو را به گور خواهند برد همان طور که عطر انقلاب اسلامی در جهان طنین انداز شده است.
کد خبر: ۹۰۸۴۸۲۶
|
۰۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج  استان مرکزی از فراهان؛سرهنگ پاسدار سید محمد حسینی مسئول حفاظت سپاه روح الله استان مرکزی در یادواره شهدای روستای سلیم آباد فراهان با اشاره به این که صراط مستقیمی که امروز در آن‌قرار گرفته ایم همان راه شهداست، گفت: امروز مهم ترین دغدغه و نیاز جامعه بشریت؛ مکتب شهدا است.
وی ادامه داد: آمریکا با تمام‌تجهیزات نظامی در برابر انقلاب اسلامی ایران ناتوان شده است.
حسینی راز ماندگاری انقلاب و مقاومت در برابر استکبار جهانی را سرمشق گرفتن از مکتب اهل بیت و عاشورا دانست.
مسئول حفاظت سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره به فرمان تاریخی امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل بسیج مستضعفین گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی تمام ساختار ستم شاهی به هم ریخت، امام خمینی(ره) در آن دوران الگوی جدیدی را تقدیم انقلاب کرد و بسیج را تشکیل داد.
وی بسیج را مکتب خانه فرهنگ عاشورا دانست و افزود: در همان اوایل برخی تصمیم به حذف بسیج گرفتند اما امام همچنان مسر بودند تا بسیج مستضعفین تشکیل شود.
حسینی در ادامه تصریح کرد: اکنون آمریکا می خواهد که ایران به دوران قبل از انقلاب برگردد، چون از رویش و پرورش بسیج مردمی در منطقه و جهان هراس دارد.
مسئول حفاظت سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره به تحریم های استکبار جهانی، تصریح کرد: دشمنان انقلاب با تحریم نمی توانند کاری از پیش ببرند. تحریم ها علاوه بر اینکه سبب شده ما از موانع مختلفی عبور کنیم بلکه پیشرفت های متعددی در عرصه های مختلف به دست آورده ایم.
وی با بیان توطئه های دشمن در حوزه اقتصادی گفت: دشمن به دنبال حریص کردن ملت ایران است و می خواهد قدرت تولید را از ملت ایران بگیرد و تنها مصرف کننده باشند.
مسئول حفاظت سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره به این که دشمن در جنگ نرم؛ عزت و شرافت و اسلام را نشانه رفته است، گفت: در شبیخون دشمن روز به روز آسیب دیدگان جراحت بیشتری می بینند.
وی با تاکید بر این که دشمنان انقلاب فرهنگ شیعه را هدف قرار داه اند، تصریح کرد: دشمن با تمام ابزارها در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی به‌میدان آمده است و میخواهد دو پرچم سرخ و سبز اباعبدالله(ع) را بزند و این در حالی است که هلال شیعه روز به روز در حال کامل شدن است.
حسینی با تاکید بر شناسایی راهبردهای دشمن و مقابله با آن ها گفت: این نظام با پشتیبانی ولایت فقیه بر همه مشکلان فائق می آید. در راس این نظام رهبری است که کشتی انقلاب را به پیش می برد.
مسئول حفاظت سپاه روح الله استان مرکزی در پایان خاطرنشان کرد: دشمن می خواهد با فشارهای اقتصادی ما را در مقابل نظام قرار دهد و باورهای دینی ملت ایران را بگیرد، اما این آرزو را به گور خواهند برد همان طور که عطر انقلاب اسلامی در جهان طنین انداز شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات