خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خوانسار:

ترویج خرید کالای ایرانی در بین نسل جوان

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خوانسار گفت: اگر دانش آموز بفهمد که باید در مقابل جنگ اقتصادی بایستد در آینده کار آفرینی و اشتغال زایی خواهد کرد و کالای ایرانی می خرد و از اقتصاد کشورش حمایت می‌کند که همان دفاع مقدس است.
کد خبر: ۹۰۸۴۸۳۲
|
۰۸ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلپایگان، حمیدرضا مجیری در جمع معلمان شهرهای خوانسار، گلپایگان و فریدن اظهار کرد: وظیفه معلم تربیت نسل آینده و در کنار آن علم آموزی بوده ،حال اگر امروز این آموزش به تربیت منجر شود قابل بهره برداری است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خوانسار با بیان اینکه آمادگی دفاعی یعنی دفاع در برابر آن چیزی که از سوی دشمن بیرونی به ما تحمیل می‌شود، گفت: اکنون جنگ بر سر مسایل اقتصادی، تهاجم فرهنگی، اعتقادی و علمی است و ایران را در عرصه علمی محروم کرده‌اند، پس دفاع نیز باید علمی، اقتصادی، فرهنگی، اعتقادی و... باشد و این عرصه‌های دفاع، مقدس است.

وی ادامه داد: شرایط جنگ کنونی از هشت سال جنگ با عراق نیز پیچیده‌تر است، زیرا در آنجا دشمن مشخص بود و حضور فیزیکی‌ آن قابل رویت و تشخیص بود، اما در این زمان شناخت عرصه خیلی مهم است که نیاز به مطالعه و بحث و بررسی دارد.

مجیری با بیان اینکه معلمان باید برای دانش آموزان وقت بگذارند، تصریح کرد: لازمه فرهنگ، جهاد و ایثار است و این فرهنگ تنها در عرصه نظامی نیست بلکه در همه عرصه‌ها باید باشد، اگر دانش آموز بداند که باید در مقابل جنگ اقتصادی بایستد در آینده کار آفرینی و اشتغالزایی ایجاد خواهد کرد و با خرید کالای ایرانی از اقتصاد کشور حمایت می‌کند که همان دفاع مقدس است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خوانسار گفت: اگر دانش آموزی بداند که باید علم خودش را برای شکوفایی کشور افزایش دهد به ارزش علمی کشور افزوده می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب به جوان‌ها تأکید کردند که خرمشهرها در پیش داریم یعنی فتح الفتوح‌های بسیاری در آینده خواهیم داشت، اگر استکبار علم و دانشی دارد و از ما پیش است به دلیل این است که کشورها را غارت کردند و ما باید قله‌های علمی را در همه زمینه‌ها تصرف کنیم.

امروز باید بیش از پیش به جوانان توجه کرد

در ادامه رضا دهاقین، مدیر آموزش و پرورش خوانسار اظهار کرد: ساعت اختصاصی برای درس آمادگی دفاعی کم است و اگر معلم با اعتقاد و آمادگی لازم در این کلاس درس حاضر شود دانش آموز مسیر خودش را می‌یابد.

وی گفت: اگر امروز جوانان را در نیابیم دیگران به این درخواست پاسخ می‌دهند پس باید در برابر امانت‌های خداوند احساس مسئولیت کنیم.

مدیر آموزش و پرورش خوانسار تأکید کرد: اگر به تاریخ توجه کنیم سیاست آمریکا همواره از بالا نگاه کردن و تابع بودن کشورهای جهان سوم است، اگر منویات رهبر معظم انقلاب نباشد چنین اتفاقی بر سر ایران نیز خواهد آمد.

ارسال نظرات