خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع):

ثمره وجود ولایت فقیه و بسیج در کشور آرامش است

معاون هماهنگ کننده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) سپاه گفت: امروز به برکت نعمت ولایت و اقتدار بسیج افسران ناوها و شناورهای آمریکایی که در خلیج فارس تردد می‌کنند مجبورند با زبان فارسی جواب سوالات را بدهند.
کد خبر: ۹۰۸۴۸۳۴
|
۰۸ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از خوانسار، سردار رضا مازندرانی در اجتماع بزرگ بسیجیان شهرستان خوانسار اظهار کرد: خدا به واسطه فرستادن آخرین پیامبر، حضرت محمد(ص) بر روی زمین بر مردم منت گذاشته زیرا ایشان دو ویژگی مهم توحید و ولایت را داشتند.

وی افزود: پیامبر قائم مقامی حکومت خدا بر روی زمین را برعهده دارد، همچنین نعمت ولایت، بشریت را هدایت و راهنمایی می‌کند.

معاون هماهنگ کننده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع)  با اشاره به این‌که نعمت ولایت به واسطه ائمه اظهار (ع) و مهدی موعود (عج) استمرار پیدا می‌کند، افزود: وظیفه ولایت هدایت و رهبری جامعه بوده، اگر کسی معنای ولایت را نداند یعنی این نعمت بزرگ را نشناخته است.

وی با اشاره به ظلم‌های مختلفی که در بازده‌های زمانی مختلف بر کشور ایران روا داشته شده است، افزود: سرنگونی دولت قانونی ایران (دکتر مصدق) در کودتای ۲۸ مرداد سال ۱۳۳۲ و تحمیل جنگ هشت ساله به سرکردگی صدام از دیگر جنایات انگلیس و آمریکا بر کشور ایران است.

معاون هماهنگ کننده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) گفت: هواپیمای مسافربری ایران در خلیج فارس توسط ناو آمریکایی مورد حمله  قرار گرفت، اما امروز به برکت وجود نعمت ولایت و اقتدار بسیج، افسران ناوها و شناورهای آمریکایی که در خلیج فارس تردد می‌کنند مجبورند  با زبان فارسی جواب سوالات را بدهند.

وی افزود: زمانی که ملوانان آمریکایی دستگیر می‌شوند اگر آمریکا می‌توانست قطعأ به ایران حمله می‌کرد، اما احتمال پیروزی خودش را ضعیف می‌بیند که اینها ثمره ولایت فقیه و بسیج است.

سردار مازندرانی گفت: اگر بسیج حزب‌اله لبنان به درجه‌ای از افتخار و عزت رسیده و بسیج حماس ظرف مدت ۱۰ روز کابینه صهیونیست‌ها را به هم می‌زند به دلیل الگو گرفتن از بسیج ایران اسلامی است.

سردار مازندرانی اضافه کرد: زمانی رژیم غاصب و اشغالگر قدس در مدت شش روز شش کشور بزرگ عربی را به زانو در آورد، اما امروز در مقابل بسیج غزه به زانو در آمده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار