خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خوانسار:

بسیج پشتیبان و حامی انقلاب و دولت است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خوانسار گفت: امروز بسیج در اوج اقتدار است، تنها نیروی مردمی برای حفاظت از انقلاب و دولت بسیج است، اگر بسیج را از صحنه خذف کنند هیچ نهاد، سازمان و تشکلی قادر به جایگزینی بسیج نخواهد بود.
کد خبر: ۹۰۸۴۸۳۶
|
۰۸ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از خوانسار ،حمیدرضا مجیری در اجتماع بزرگ بسیجیان شهرستان خوانسار اظهار کرد: بسیج متعلق به عموم مردم است.

وی افزود: اجتماع بزرگ بسیج در جهت تداوم حرکت انقلاب اسلامی و زمینه سازی تمدن نوین اسلامی تا ظهور مهدی موعود ثابت قدم می‌ماند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خوانسار گفت: بسیج  برگرفته از اندیشه الهی امام است و ساری و جاری خواهد بود، با گذشت ۳۹ سال از تشکیل بسیج  در سطح جهان اقتدار پیدا کرده و حتی در مرزهای مقاومت با استکبار جهانی  به مقابله برخاسته است.

وی گفت: امروز بسیج مقتدرتر از گذشته است، بسیج در اندیشکده‌های غربی و اروپایی مورد مطالعه قرار گرفته، هر چه بسیج قدرتمندتر شده بر حسب آن دشمنی، دشمنان نیز قوی تر و پیپچیده تر شده است.

مجیری افزود: امروز همه جهانخواران و مخالفان رشد و تعالی اسلام به دنبال این بودند که بسیج را در ۴۰ سالگی انقلاب به تضعیف بکشاند، دشمن اقتدار بسیج را هر لحظه می‌سنجد و به  دنبال تضعیف بسیج است.

وی گفت: هر روز شبه‌ای و هر روز سیاسی کاری نسبت به فعالیت‌های بسیج دارد، یک روز بسیج را یک سازمان نظامی صفر معرفی می‌کند و حرکت‌های فرهنگی و سیاسی و انقلابی و سازندگی بسیج را زیر سوال می‌برد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خوانسار گفت: دشمن بسیجیان را متحجب و ناکار آمد معرفی می‌کند چون می‌داند تنها بسیج است که در این عرصه توانسته با قدرت از انقلاب اسلامی و کیان جمهوری اسلامی و مردم دفاع کند.

وی تأکید کرد: هر جایی که مسئولان از قوت و قدرت بسیج استفاده  کردند در آن عرصه بسیج توانسته حماسه آفرینی کند و کشور را به اهداف عالیه خودش برساند.

مجیری ادامه داد: امروز بسیج در اوج اقتدار بوده، امروز تنها نیروی مردمی برای حفاظت از انقلاب و دولت اسلامی بسیج است، اگر بسیج را از صحنه حذف کنند هیچ نهاد، سازمان و تشکلی قادر به جایگزینی بسیج نخواهد بود.

وی تأکید کرد: امروز بسیج الگویی برای سراسر جهان شده است، حرکت‌های حماس فلسطین تا حماس لبنان، عراق و سوریه نشأت گرفته بسیج است، مردم آزادیخواه و آزادی طلب از بسیح ایران اسلامی الگو بردرای کردند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خوانسار گفت: امروز توسعه و تفکر بسیجی در لایه های مختلف کشور و در عرصه‌های مختلف وجود دارد، امروز بسیج به عنوان پشتیبان نیروی‌های مسلح برای حفظ تمامیت جمهوری اسلامی آماده بوده در عرصه‌های فرهنگی، اقتصادی، فرهنگی،  محرومیت زدایی، سیاسی، علمی و سازندگی ورود پیدا کرده است.

وی خاطرنشان کرد: در کشور هر فردی و شخصی در هر نقطه ای که به نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمت می‌کند، و با اندیشه پاک از نظام پشتیبانی کند و این اندیشه پاک منجر به خدمت به مردم و تعالی کشور جمهوری اسلامی ایران و سربلندی نظام مقدس باشد، قطعأ بسیجی است.

ارسال نظرات