خبرهای داغ:

برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و گرامیداشت هفته بسیج در پردیسان قم+ تصاویر

مراسم گرامیداشت هفته بسیج با حضور معاون اجرایی سازمان بسیج مستضعفین در مسجد حضرت زینب (س) پردیسان برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۸۴۹۰۰
|
۰۹ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، همزمان با ایام هفته بسیج و موالید ماه ربیع الاول، مراسمی از سوی ناحیه امام حسن مجتبی (ع) در مسجد حضرت زینب (س) پردیسان برگزار شد.
سردار «علی استاد حسینی» معاون اجرایی سازمان بسیج طی سخنانی در این مراسم، اهمیت بسیج و فرهنگ بسیجی و اشاعه این فرهنگ در جامعه و لزوم هوشیاری بویژه در برابر دشمنان داخلی را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: لیبرال‌ها ضرر‌ها و آسیب‌هایی به جامعه اسلامی وارد می‌کنند؛ اگر بخواهیم به حرف لیبرال‌ها اعتماد کنیم دیگرچیزی از انقلابی اسلامی نمی‌ماند، زیرا جبهه منافق داخلی خطرناکتر از جبهه کفر است.
وی ادامه داد: ما در طول چهل سال به برکت وجود بسیج انقلاب را حفظ کردیم، عزت امروز از رشادت و رزم مجاهدان فی سبیل‌الله در دنیاست. این عظمت را امام خمینی (ره) به ملت و مردم ایران هدیه داد.
اجرای تواشیح توسط گروه انوار الهدی، مداحی و تجلیل از فعالان نمایش بازسازی واقعه غدیر از دیگر برنامه‌های مراسم بود که با حضور حجت الاسلام قوامی امام جمعه پردیسان و احمد بیطرفان جانشین فرمانده سپاه علی بن ابی طالب (ع) برگزار شد.
در حاشیه این مراسم به همت معاونت فرهنگی ناحیه نمایشگاهی شامل غرفه‌های اقتصاد مقاومتی، معرفی گروه‌های جهادی بسیج و ارائه خدمات مشاوره روانشناسی و حقوقی برپا شد.
 
ارسال نظرات