خبرهای داغ:
نمایشگاه «امتداد لاله ها» به همت حوزه بسیج شهیده طیبه واعظی همزمان با هفته بسیج در آستان مقدس امامزاده سید علی (ع) قم برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۸۴۹۲۴
|
۰۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، نمایشگاه امتداد لاله‌ها به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج به همت بسیجیان حوزه شهیده واعظی ناحیه امام حسین (ع) برگزار شد.
 برپایی نمایشگاه «امتداد لاله ها» به مناسبت هفته بسیج در آستان امامزاده سید علی (ع)برپایی نمایشگاه «امتداد لاله ها» به مناسبت هفته بسیج در آستان امامزاده سید علی (ع)برپایی نمایشگاه «امتداد لاله ها» به مناسبت هفته بسیج در آستان امامزاده سید علی (ع)

داودی فرمانده حوزه شهیده طیبه واعظی در حاشیه برپایی این نمایشگاه به خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم گفت: در این نمایشگاه غرفه‌های مختلفی با موضوعات عفاف و حجاب با مجموعه نمایشگاهی تاریخچه حجاب از باستان تا کنون و روانشناسی حجاب و نهج البلاغه خوانی و سیر نهج البلاغه برپا شد.
وی افزود: ارائه عملکرد حوزه مقاومت بسیج شهیده واعظی و خدمات چند ماهه حوزه در مساجد و پایگاه‌های تابعه، نمایشگاه کتاب با عناوین مختلف از جمله دفاع مقدس، شهدا، کتاب‌های آیینی و دینی با تخفیف ویژه و غرفه کودکان با ارائه کاردستی‌های مهیج از غرفه‌های دیگر نمایشگاه می‌باشد.
یادآور می‌شود: حجت الاسلام خدابنده لو مسئول نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه بسیج امام حسین (ع) از بخش‌های نمایشگاه مزبور بازدید کرد.
ارسال نظرات