امام‌جمعه شهرستان نظرآباد گفت: انتظار داریم مسئولان استانی و شهرستانی در انتصاب‌ها به تعهد و تخصص نگاه ویژه داشته باشد.
کد خبر: ۹۰۸۴۹۶۹
|
۰۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، حجت‌الاسلام‌ و المسلمین سید سجاد موسوی در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان نظرآباد  ضمن گرامیداشت سالروز شهادت آیت‌الله سید حسن مدرس، اظهار کرد: مدرس در زمان حیات خود به حمایت از کالاها و البسه ایرانی توصیه می‌کرد و نگاه وی به درون کشور و اتکا به داشته‌های داخلی بود.

مسئولان در انتصاب‌ها به تعهد و تخصص نگاه ویژه داشته باشند

وی با تأکید بر اینکه ساده زیستی ازجمله ویژگی‌های شهید مدرس بود، گفت: سالروز شهادت چنین شخصیتی به نام مجلس نام‌گذاری شده است.

امام‌جمعه نظرآباد بابیان اینکه مردم ما از نمایندگانی که هنگام رأی‌گیری تصاویر زیبای شهید مدرس را در کنار خوددارند و در مجلس نیز این تصاویر را نصب می کنند، انتظاراتی دارند، گفت: نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی باید در برابر نقشه‌ها و ترفندهای دشمنان با شجاعت تمام بایستند و حاضر به معامله با استعمارگران دشمنان نشوند و سر سازش و توافق با دشمنان را نداشته باشند.

حجت‌الاسلام موسوی گفت: انتظار ما از نمایندگان مجلس این است که منویات مقام معظم رهبری را بشنود و در مجلس به کار ببرند، متأسفانه مشاهده می‌شود که برخی در برابر دشمنان ذلیلانه برخورد می‌کنند اما در برابر مردم چهره خاص خودشان را نشان می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه نمایندگان وکیل مردم هستند انتظار این است که نمایندگان مجلس به داد مردم برسند، گفت: آن‌ها باید نیازهای واقعی مردم را بشناسند زیرا مردم با مشکلات معیشتی و اقتصادی مواجه هستند.

امام‌جمعه نظرآباد با تأکید بر اینکه آیت‌الله مدرس مردمی بود و در بین مردم حضور داشت، گفت: نمایندگان باید در بین مردم باشد ضمن اینکه قوانین را تصویب می‌کند نظارت دقیق به اجرای قوانین نیز داشته باشد.

وی در بخش دیگری به دیدارهای هفته گذشته رهبری اشاره کرد و گفت: یکی از این دیدارهای بسیار مهم، دیدار با مسئولان نظام و شرکت‌کنندگان در کنفرانس وحدت اسلامی بود، ایشان در این دیدار بر مباحث مهمی ازجمله اقتدار و پیشرفت جهان اسلام تأکید کردند.

امام‌جمعه شهرستان نظرآباد در بخش دیگری بابیان اینکه از صداوسیما به‌عنوان رسانه ملی انتظار داریم به ترویج سبک زندگی اسلامی بپردازد، گفت: از صداوسیمای جمهوری اسلامی انتظار داریم زمینه را برای کارگردانان انقلابی و کسانی که دلشان برای انقلاب و نظام می‌تپد، فراهم کنند تا فعالیت بیشتری داشته باشند.

حجت‌الاسلام موسوی در بخش دیگری به مقابله با جنگ نرم پرداخت و گفت: جنگ نرم یک واقعیت است جنگ نرم چیزی نیست که بتوان در لحظات اول متوجه شد از مسئولان شهرستانی می‌خواهیم در این امر دقت ویژه‌ای داشته باشند.

وی در بخش دیگری با اشاره به توهین‌های رئیس‌جمهور آمریکا به ملت ایران، گفت: این توهین‌ها نشانه شکست آن‌ها در جنگ اقتصادی است، رئیس‌جمهور آمریکا ملت ایران را تروریست معرفی کرده؛ با تروریسم معرفی کردن ایران به دنبال این است که کارهای خود را توجیه کند زیرا همگان می‌دانند آمریکا بزرگ‌ترین تروریست دولتی است، آن‌ها نسبت به خون‌های ریخته شده در  یمن باید پاسخگو باشند، آن‌ها در برابر خون‌هایی که در سوریه، عراق، افغانستان، یمن و فلسطین و جهان اسلام ریخته می‌شود، مسئول هستند.

امام‌جمعه شهرستان نظرآباد در بخش پایانی سخنان خود گفت: انتظار داریم مسئولان استانی و شهرستانی در انتصاب‌ها به تعهد و تخصص نگاه ویژه داشته باشد بدانیم کسی که تخصص ندارد مسئولیتی را نمی‌پذیرد قطعاً تعهد هم ندارد.

ارسال نظرات