خبرهای داغ:

برگزاری گردهمایی بسیجیان منطقه ولدان اصفهان

گردهمایی عمومی بسیجیان منطقه ولدان اصفهان با هدف ارتباط بین نسل ها، انتقال تجربه و تقدیر از زحمات فرماندهان پیشین پایگاه های بسیج این محدوده برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۸۵۰۱۶
|
۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از غرب اصفهان، محله ولدان یکی از محله های قدیمی اصفهان با مردمی انقلابی است که بسیج از اوایل انقلاب در این محله تشکیل شد. اولین فرمانده پایگاه بسیج این محله شهید مصطفی جعفری است که در سوم خرداد 1361 در سن 20 سالگی شهید شد.

پایگاه بسیج صاحب الزمان (عج) این محله در پایان برنامه های هفته بسیج جلسه عمومی با حضور فرماندهان قدیمی بسیج این محله برگزار کرد تا ضمن استفاده از تجربه این بزرگواران ارتباط به نسل ها برقرار بماند؛ در خلال این برنامه شورای جدید این پایگاه مقاومت گفتگو ها و مشورت های ارزشمندی با این پیشکسوتان بسیجی داشتند.

همزمان فرماندهان گذشته پایگاه بسیج خواهران  آل طاها خصوصا حاجیه خانم الوانی بنیان گذار این پایگاه نیز در این برنامه حضور داشته و به عنوان پشکسوتان بسیج این محله تجربیات خود را در اختیار نسل جوان و شورای این پایگاه قرار دادند.

با توجه به حضور ائمه جماعت مساجد این منطقه همچنین سرگرد پاسدار احمد اسدی فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام جعفر صادق (ع) تابعه ناحیه امام رضا (ع) به همراهی فرماندهان و بسیجیان این پایگاه در این جلسه گامی جدی درجهت ایجاد هماهنگی بین تمام دستگاه های فرهنگی، انقلابی و مذهبی این منطقه برداشته شد. 

در پایان جلسه فرماندهان بسیج خواهران و برادران سال های گذشته بسیج این محله توسط مردم، نمازگزاران، ائمه جماعت مساجد محله و بسیجیان مورد تقدیر قرار گرفته و از زحمات چندین ساله این بزرگواران قدردانی شده و از ایشان به منظور حضور مستمر در فعالیت های بسیج دعوت مجدد به عمل آمد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار