یک هنرمند جوان گفت: اعتقادات و ارش های انقلاب اسلامی این روزها به شدت مورد حمله قرار گرفته است،عده ای از درون و بیرون قصد بیرون راندن فرهنگ کشور از مسیر سالم خود هست و می خواهند هنر و فرهنگ ایران اسلامی را از مسیر انقلابی و اسلامی دور کنند.
کد خبر: ۹۰۸۵۰۵۰
|
۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ امید نعمتی هنرمند جوان استان در بخش طراحی گرافیک و دارنده رتبه های برتر در جشنواره های هنری در گفتگو با خبرگزاری بسیج استان مرکزی گفت: جشنواره های هنری دفاع مقدس که با توجه به فراگیر شدن تفکر انقلاب اسلامی در کشورهای اطراف به جشنواره های مقاومت تبدیل شده اند باید موضوع نفوذ معنوی تفکر امام که همان انقلاب اسلامی است را هنرمندانه تبیین کنند.

وی افزود: اعتقادات و ارش های انقلاب اسلامی این روزها به شدت مورد حمله قرار گرفته است،عده ای از درون و بیرون قصد بیرون راندن فرهنگ کشور از مسیر سالم خود هست و می خواهند هنر و فرهنگ ایران اسلامی را از مسیر انقلابی و اسلامی دور کنند.

این هنرمند بسیجی اظهار داشت: اگر فرهنگ و هنر برایمان مهم است باید موضوع ابتدا سالم سازی و بعد تربیت هنرمند تراز انقلاب اسلامی مد نظر فعالین هنر انقلاب اسلامی باشد،توسعه هنر انقلاب توسط هنرمندان سالم و تربیت شده در مکتب انقلاب امکان پذیر است.

وی توضیح داد: حفاظت از فرهنگ انقلابی و فرهنگ غنی اسلام منجر به توسعه های هنر در کشور خواهد شد،بسیجیان رشته های مختلف هنر و دوستاران هنرهای انقلابی باید به فکر تولید محتوای مناسب و ارشی برای تبیین دستاوردهای انقلاب باشند و در تولیدات آثار برتر در حیطه انقلاب اسلامی باید حرف اول را بزنند همانطور که بسیجیان ما در گذشته در بخش هایی چون دفاع مقدس آثار برتر و نمونه ای تولید کردند.

وی با بیان وظیفه اصلی فعالین هنری گفت: هنرمندان بسیجی باید فعالیت های موثر در جهت حرکت روبه رشد انقلاب داشته باشند،اخلافاتی که دشمنان برای جدا کردن سبک ها در کشور دارند و یا وارد اخلاف های قومیتی و یا مذهبی می روند که دسته بندی درون قشر هنرمند ایجاد کنند را باید مراقبت کرد و هوشیار بود.

این هنرمند برتر تصریح کرد: کارنامه بسیج در چهل سال انقلاب سراسر از مجاهدت ها و ایثار و خودگذشتگی های جوانان کشور است و ما در معرفی این کارنامه پر افتخار بسیج در بخش هنر عملا کار شاخصی انجام ندادیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: توقع است که هنرمندان بسیجی عزیز در بخش نشان دادن دستاوردهای بسیج و انقلاب کار شاخصی انجام دهند، باید از گنج بسیج و دفاع مقدس به خوبی استفاده کرد و رسانه ها هم به عنوان بازوی توانمند برای نشان دادن زیبایی های این کشور و آثار فاخر از اینگونه محصولات بیشتر حمایت کنند.

ارسال نظرات