خبرهای داغ:
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اهر:

جوانان بسیجی در دنیا الگو هستند/ بسیج دشمن شکن است

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اهر در دیدار میر اصلان چنابی از بسیجیان پیشکسوت این شهرستان و مسئول کانون فرهنگی و هنری مسجد امام حسین(ع)، گفت: بسیجی با تفکر خالصانه و بدون هیچ چشمداشتی وارد عرصه‌های مختلف می‌شود و جوانان بسیجی و انقلابی ایران همواره الگوی دنیا بوده اند.
کد خبر: ۹۰۸۵۰۶۵
|
۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، زارعی افزود: بسیج یک پدیده الهی و بسیجی بودن یک افتخار عظیم است، بسیج با چنین جایگاه بالایی وظایف بزرگ و سرنوشت‌­سازی دارد و مفهوم بسیج و بسیجی باید در جامعه اشاعه داده شود و ماندگار بماند چراکه ما همواره شاهد نقش آفرینی این فرهنگ بوده‌ایم. فرهنگ بسیجی دشمن شکن است و باید در جامعه نهادینه شود تا روحیه همکاری، همدلی، هم‌زبانی و تلاش در جامعه گسترش یابد.

وی یکی از عوامل مهم اقتدار بسیج را در خط ولایت بودن و اطاعت از ولایت­‌فقیه دانست و گفت: بدون شک در آینده نیز بسیج و بسیجیان با تبعیت از ولایت­‌فقیه قله­‌های رفیعی را فتح خواهند کرد، کارنامه بسیج، کارنامه­‌ای درخشان است و پیروزی در جنگ تحمیلی از جمله دستاوردهای حضور بسیج است.

زارعی در بخش پایانی سخنان خود از همه تلاش‌های بی‌ادعای بسیجیان در خدمت به امنیت، و تحکیم وحدت ملی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قدردانی کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها