خبرهای داغ:
کنگره شهید فهمیده و ۳۰۰ شهید بخش مرکزی شهرستان قم با حضور مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۸۵۰۷۱
|
۰۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۴
کنگره شهید فهمیده و ۳۰۰ شهید بخش مرکزی قم برگزار شد
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، کنگره شهید فهمیده و ۳۰۰ شهید بخش مرکزی شهرستان قم با حضور مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران در دوران دفاع مقدس، مشاور امور راهبردی فرمانده کل ارتش، امیرآبادی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، نماینده، ولی فقیه در بخش مرکزی شهرستان قم، فرماندار و مدیران کل استان، رئیس شورای اسلامی استان، جمعی از فرماندهان سپاه و ارتش و اقشار مختلف مردم در روستای سراجه قم برگزار شد.

سردار کریم پور در این کنگره با بیان اینکه جنگ ایران با عراق به دلیل پاکی و شهادت‌طلبی به دفاع مقدس تبدیل شد، اظهار داشت: مقام شهدای ما هنوز به‌درستی درک نشده و هنوز باور به زنده‌بودن شهدا در جامعه نیاز به تقویت دارد.

مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران در دوران دفاع مقدس با اشاره به پدافند حضرت زهرا (س) در مرز‌های کشور گفت: هیچ جنگنده‌ای نمی‌تواند وارد خاک کشورمان شود و اگر از هر کشوری به ایران حمله شود، تمام مراکز مهم آن‌ها مورد هدف قرار خواهد گرفت.

امیر سرتیپ خلیلی نیز در این مراسم با اشاره به اینکه قلب دنیا، خاورمیانه است و قلب خاورمیانه، ایران است، خاطرنشان کرد: صدام با برنامه‌ریزی دقیق و صحیح در یک روز و یک ساعت به ۱۴ پایگاه هوانیروز و ۳ فرودگاه کشور حمله کرد، اما از توان انسانی مردم ایران و قدرت الهی امام (ره) غافل بود.

مشاور امور راهبردی فرمانده کل ارتش حوادثی مانند کودتای نوژه و صحرای طبس را از نمونه‌های نصرت الهی برشمرد که در سایه ولایت‌فقیه به وقوع پیوست و با تشریح عملیات حمله به اچ ۳، توان جوانان کشورمان در رویارویی با ناممکن‌های جنگی را نمونه‌هایی بی‌نظیر در جهان عنوان کرد.

همچنین حجت‌الاسلام والمسلمین کرمی پور در سخنانی به تجلیل خانواده شهدا توسط بنیان‌گذار جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: هدف از این کنگره‌ها پایدار ماندن ارزش‌هایی است که هدف شهدا بوده است.

نماینده، ولی فقیه در بخش مرکزی شهرستان قم توصیه شهدا به پشتیبانی از رهبری را مهم‌ترین رکن وصیت‌نامه آن‌ها دانست و با تأکید بر اینکه ارزش جایگاه ولایت‌فقیه باید افزوده شود، یادآور شد: جشن ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی علی‌رغم تحریم‌ها و دشمنی‌ها برای جدایی مردم از نظام، با پیروی از، ولی فقیه و صیانت از جمهوری اسلامی به‌خوبی برگزار خواهد شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها