با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان اشکذر دفتر پایگاه اطلاع‌رسانی اشکذر خبر به‌صورت رسمی افتتاح شداین خبرگزاری همکاری بسیارخوبی با خبرگزاری بسیج دارد.
کد خبر: ۹۰۸۵۰۹۲
|
۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از اشکذر، در این مراسم محمدعلی شاه‌حسینی فرماندار اشکذر ضمن تبریک افتتاح دفتر خبری اشکذر نیوز، اظهار داشت: خوشبختانه این پایگاه خبری در عرصه اطلاع‌رسانی، انتقال مطالبات مردم به مسئولان و پیگیری مسائل و مشکلات شهر و شهرستان نقش خود را به‌خوبی ایفا کرده است.
وی با تجلیل از سردبیران و خبرنگاران پایگاه خبری اشکذرنیوز، افزود: این پایگاه خبری رسالتی که یک رسانه دارد را در حد مطلوب و خوب خبرنگاران انجام دادم است و بسیاری از خلأ‌های اطلاع‌رسانی را در شهرستان پرکرده است.
شاه‌حسینی با اذعان به ضعف روابط عمومی‌ها در شهرستان، ابراز امیدواری کرد: با همکاری رسانه‌های دلسوز و متعهد شهرستان اشکالاتی که در حوزه خبر و روابط عمومی وجود دارد برطرف شود.
در ابتدای این مراسم علیرضا عسکری مدیرمسئول پایگاه خبری اشکذر نیوز ضمن ارائه گزارش عملکرد این سایت به عنوان تنها وب سایت خبری شهرستان اشکذر دارای مجوزرسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، راه‌اندازی باشگاه مخاطبان با بیش از ۲۰۰ نفر عضو و تولید بیش از ۱۷ مجله تصویری به‌اضافه اشکذر را از اقداماتی مهم سال ۹۶ برشمرد.
وی با بیان این‌که به روزانه به‌طور میانگین بیش از ۲ هزار بازدید توسط بازدیدکنندگان صورت می‌گیرد، گفت: این پایگاه خبری پل ارتباطی با رسانه‌های برخط و مکتوب استان و کشور برای بازتاب رویداد‌های شهرستان اشکذر برقرار کرده است و ادارات و ارگان‌ها جهت پوشش بهتر اخبار می‌توانند با این پایگاه خبری ارتباط داشته باشند.
عسکری با ارائه گزارش از پخش زنده مراسم‌های عزاداری ایام محرم، تصریح کرد: بیش از ۵۰ ساعت پخش زنده در ایام انجام شد که بیش از ۶ هزار بازدیدکننده، از کشور‌های مختلف ازجمله آلمان، کانادا، انگلستان و استرالیا و شهر‌های مختلف کشور ازجمله تهران، اراک، اهواز، کرمان و مشهد به‌صورت زنده مراسم‌های عزاداری ایام محرم اشکذر را مشاهده کردند.
پخش کلیپ اشکذر در موزه وایمار آلمان به تهیه‌کنندگی سیدعلی اکبر رضوانی از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.
شایان ذکر است، دفتر پایگاه اطلاع رسانی اشکذر نیوز واقع در اشکذر، ابتدای بلوار مهدیه و ساعت کار آن عصر‌ها از ساعت ۱۸ الی ۲۱ است.
ارسال نظرات