خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه سپاه گفت: بهترین ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اعزام کاروان های راهیان نور به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس است که به همین منظور ۲۵۰نفر دانش آموز دختر بسیجی هندیجان در قالب  کاروان های راهیان نور با ۶دستگاه اتوبوس به مدت دو روز ۱۰و۹آذر ماه۹۷ به همراه روایان و مبلغین  بابدرقه مسئولان محلی و بسیجیان  از یادمان شهدای گمنام به مناطق عملیاتی جنوب و یادمان های شهدا شلمچه و اهواز و موزه هشت سال دفاع مقدس خرمشهر اعزام شدند. 
کد خبر: ۹۰۸۵۱۱۰
|
۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۹
سرهنگ دوم پاسدار عبدالحسن بعنونی نژاد پیش از ظهر جمعه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار داشت: کاروان راهیان نور دختران دانش آموز هندیجان با همکاری اداره آموزش و پرورش، حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهید فهمیده به مدت دو روز اعزام شدند که مراسم بدرقه با حضور معاون فرماندار، مدیریت اداره آموزش و پرورش و جمعی از معلمین و بسیجیان و خانواده های دانش آموز در یادمان شهدای گمنام با شکوه خاصی همراه با نصب جایگاه قرآن اجراء شد.
 
وی افزود : در مدت حضور دو روزی بسیجیان دانش آموز دختر برنامه های متنوع فرهنگی و ورزشی برگزار خواهد شد و روایان رزمنده هشت سال دفاع مقدس اعزامی از هندیجان در خود مناطق عملیاتی از حماسه ها و ایثار های شهدا و رزمندگان خاطرات درس آموزی را خواهند گفت که از حضور این راویان تقدیر و تشکر می شود.
 
وی بابیان اعزام مرحله دوم دانش آموزان پسر هندیجان گفت: در دهه فجر سال جاری مرحله دوم کاروان های راهیان نور دانش آموز بسیجی پسر به همراه راوی و مبلغ به مناطق عملیاتی جنوب به مدت دو روز اعزام خواهند شد و همچنین حضور دانش آموزان در مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس به حمدالله درآگاهی  روحیه جوانان دانش آموز هندیجان مفید و تاثیرگذار بوده است.
 
در ادامه مراسم بدرقه کاروان های راهیان نور معاون فرماندار هندیجان بهنام خزعلی اظهار داشت : دانش آموزان سعی کنند حداقل استفاده را ازمناطق عملیاتی جنوب داشته باشند که بهترین فرصت برای آگاهی درفرهنگ ایثار، رشادت وحماسه های ماندگار شهدا و رزمندگان اسلام در این مکان های مقدس است .
 
وی افزود : ماهر چه داریم از برکت خون های پاک شهدا و ایثار رزمندگان در مناطق عملیاتی و دوران با عزت هشت سال دفاع مقدس است که دانش آموزان می توانند خاطرات رشادت های شهدا و رزمندگان را به دوستان خود منتقل نمایند.
خبرنگار هندیجان محمدرضاشعبانی  
ارسال نظرات
پر بیننده ها