خبرهای داغ:

سفیر ایران در عراق مهمان ناحیه مقاومت آبادان بود

سردارمسجدی سفیر ایران در عراق در جمع پاسداران حاضرشدند
کد خبر: ۹۰۸۵۱۱۳
|
۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج درآبادان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان جناب سرهنگ اجمدی از سردار مسجدی که از فرماندهان هشت سال دفاع مقدس هستند و درحال حاضر سفیر ایران در کشور عراق هستند برای حضور در ناحیه آبادان دعوت کردند.

سردارمسجدی آبادانی است وبه قول خودش آبادان را دوست دارد وهمینطور سپاه آبادان را، سردار میگوید آبادان شهر متفاوتی است و این شهر خیلی خاص است .

مسجدی افزود این شهر ، شهر شهداست در این کوچه وخیابان ها شهدای زیادی تقدیم اسلام نمودیم در زمان دفاع مقدس کشور دچار مشکلات زیادی بودیم ولی رزمندگان جانانه جنگیدن آن زمان امکانات نظامی خیلی محدود بود ولی در حال حاضر کشور و نیرو های نظامی از نظر نظامی چیزی کم ندارند .
سردار در ادامه افزود در آبادان هنوز هم آثار جنگ وجود دارد ولی باز هم امکانات زیادی به وجود آمده است.ولی درکشور عراق زیرساخت ها دچار مشکل هستند و آب وبرق وخدمات رفاهی خیلی مشکل دارند.

مسجدی ادامه داد داعش کشور عراق را تخریب نمود و زیر ساخت های کشور عراق را ازبین برد والان دیگر از داعش و طرفداران داعش خبری نیست ومردم عراق در حال بازسازی کشورشان هستند.
مسجدی در ادامه افزود البته باید یادی کنیم از مدافعین حرم وشهدای حرم ومخصوصا حاج قاسم سلیمانی زیرا آنان بودند که عراق وسوریه را نجات دادند واگر مدافعان حرم به کمک عراق نمی رفتند معلوم نبود الان در عراق چه وضعی وجود داشت.

ایشان گفتند که مردم مومن و ولایت مدار عراق هم به در ادامه راه شهدا و به کمک سپاه وبسیجیان ایران، حشدشعبی (بسیج عراق) را تاسیس کردند وآموزش دادند و امروز امنیت در دستان حشدشعبی است.حشدشعبی از عراق مواظب ومراقبت میکنند جوانان حشدشعبی مومن ومعتقد هستند وعاشق کشورشان واز عراق با جانشان دفاع میکنند.
ودر پایان از فرمانده ناحیه آبادان جهت برنامه ریزی برنامه تشکر کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها