خبرهای داغ:
در گفتگویی با فرمانده محترم بسیج_دانش_آموزی شهرستان آبادان برنامه ای ویژه وابتکاری خاص بسجیان دانش آموزی برادران آبادان برگزار می شود این اردو در ادامه وتکمیل طرح شهید بهنام محمدی خواهد بود
کد خبر: ۹۰۸۵۱۱۴
|
۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۷

به گزارش خبر نگار خبرگزاری بسیج در حوزه دانش آموزی برادران آبادان حجت الاسلام درویش نژاد در ابتدا به گرامیداشت ,بسیجی مخلص علی صالحی مجد پرداخت و مجددا ضایعه درگذشت ایشان را تسلیت گفت؛ این جوان بسیجی در اردوهای قبل از مربیان مباحث نظامی بود و نقش پررنگی در اجرای برنامه داشت.
ایشان با اشاره به اهمیت آموزش مسائل نظامی به فرزندان دهه_هشتادی و همچنین تاکید بر تربیت نسل جوان با آموزه های دینی و دفاع مقدس این اردوی تربیتی_نظامی را برای دانش آموزان مقاطع دهم و یازدهم مهم دانسته و برای سومین بار این اردو برگزار میشود.

فرمانده محترم بسیج دانش آموزی آبادان با تشریح قسمت های مختلف این برنامه یادآور گردیدند که درطراحی تمام قسمت های نظامی و تربیتی از نظر متخصصان و کارشناسان آن زمینه بهره برده اند و تلاش نموده اند تا برنامه ایی شایسته نام بسیج ارائه دهند.
از قسمت های متنوع این اردو دو روزه میتوان در بخش نظامی به: آموزش سلاح _زندگی در شرایط سخت _ تیراندازی و کلاس تاکتیک نظامی اشاره کرد و همچنین در بخش تربیتی نیز برگزاری حلقه های بصیرتی _ مسابقات تفریحی و نیز کارگاه آموزشی با موضوع دانش آموز انقلابی درکلام رهبر انقلاب انجام میشود.

وی با تاکید براینکه فرمایشات رهبر انقلاب سرلوحه فعالیت ما در بسیج دانش آموزی است بیان کردند: مقام معظم رهبری میفرمایند مسئله بسیج مهم و پرداختن به بسیج دانش آموزی امری مهمتر است ؛ به همین خاطر امروز وظیفه اصلی ما ایجاد انگیزه و تقویت بنیه آموزشی و دفاعی و تربیتی دانش آموزان است.

این اردو در یادمان شهدای دشت ذولفقاری(شهید تندگویان) واقع در کوی ذوالفقاری در تاریخ هشتم و نهم آذرماه برگزار میگردد و نام نویسی از دانش آموزان هم از طریق مدارس و هم از طریق مساجد سطح شهر انجام شده است که ان شاءالله شاهد حضور بیش از ۲۵۰ دانش آموز در این اردو خواهیم بود.

حجت الاسلام والمسلمین درویش نژاد در پایان ضمن دعوت از فعالان جبهه_فرهنگی_انقلاب برای حضور در این اردو از عوامل اجرایی برنامه که متشکل از شورای بسیج دانش آموزی و پایگاه شهید حسین امامی میباشد تقدیر و تشکر کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها