خبرهای داغ:
فرمانده گردان عملیاتی امام رضا(ع) هندیجان گفت: درراستای ترویج فرهنگ ورزش و ارتقای روحیه شادی و نشاط و سلامت جسم به همین منظور در هفته بسیج مسابقات فرهنگی و ورزش باحضور خوب جوانان و پیشکسوتان بسیجی گردان عملیاتی امام رضا(ع) هندیجان شامل مسابقات فوتسال درزمین چمن مصنوعی همراه با خاطره نویسی و مقاله نویسی مورد استقبال قرار گرفتند.
کد خبر: ۹۰۸۵۱۱۵
|
۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۸

پاسدار عبدالرسول محبعلی در شامگاه پنج شنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار کرد: با آغاز هفته بسیج بصورت هماهنگ و با برنامه ریزی و دعوت از جوانان و پیشکسوتان بسیجی گردان عملیاتی امام رضا(ع) مسابقات فوتسال در زمین چمن مصنوعی در دو مرحله با دعوت از مسئولان محلی و پیشکسوتان ورزشی شهرستان برگزار شد.

وی افزود : برای ایجاد انگیزه وتشویق جوانان و پیشکسوتان بسیجی گردان مسابقات خاطره نویسی و مقاله نویسی با کیفیت خوبی در نظر گرفته شد که جزعی از برنامه های هفته بسیج به شمار می آمد.

وی بابیان حضور پرشور بسیجیان گردان عملیاتی امام رضا (ع) در تجمع حماسی ۵ آذر گفت: گروهان های گردان عملیاتی امام رضا (ع) بصورت منظم و با هماهنگی با شکوه خاصی در تجمع بزرگ و حماسی ۵ آذر در ناحیه شرکت نمودند و همچنین بسیجیان گردان عملیاتی در پایگاه بسیج گردان شهید پاسدار نعمت الله قائد فعالیت قابل قبولی دارند.

محبعلی فرمانده گردان عملیاتی امام رضا (ع) هندیجان عنوان کرد : در پایگاه بسیج گردان عملیاتی امام رضا(ع) شهید پاسدار نعمت الله قائد در مسجدشهید قنوتی بسیجیان حضوری فعال دارندکه برنامه های ویژه ایی با هماهنگی دراین پایگاه اجراء می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها