روابط عمومی و تبلیغات سپاه امام صادق (ع) با صدور پیامی درگذشت شادوران اسماعیل حاجیانی خبرنگار بسیجی خبرگزاری های صدا و سیما، فارس و تسنیم را تسلیت گفت.
کد خبر: ۹۰۸۵۱۵۶
|
۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۸

مصیبت درگذشت شادروان اسماعیل حاجیانی، مصیبت بزرگی برای همراهان جبهه انقلاب اسلامی استبه گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، متن این پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

درگذشت برادر بسیجی و جهادگر پرتلاش، انقلابی و خستگی‌ناپذیر عرصه رسانه، شادروان اسماعیل حاجیانی، مصیبت سترگ و سنگینی بود که همه همراهان و دلدادگان جبهه انقلاب اسلامی در استان شهیدپرور و استکبارستـیز بوشهر را در دریای ماتم و اندوه فرو برد.

آن مرحوم از رادمردانی بود که با جان و دل برای اعتلای ارزش‌‌ها و آرمان‌های انقلاب شکوهمند اسلامی، صادقانه و سرسختانه مجاهدت کرد و لحظه‌ای در این راه مقدّس نیاسود و آرامش و آسایش خود را صرف بالندگی و پویایی جبهه انقلابی در عرصه رسانه کرد.

درود بی‌پایان خدا بر روح پاکش که چه عزّتمندانه زیست و سرافرازانه دار فانی را وداع گفت و از رهگذر حیات پربارش، حیات طیّبه را برای سرنوشت ابدی‌اش به ارمغان آورد.

روابط عمومی و تبلیغات سپاه امام صادق (ع) به همین مناسبت مصیبت بزرگ درگذشت این برادر عزیز و گرانمایه را به خانواده محترم و داغدارش، جبهه انقلابی و به اصحاب رسانه در استان بوشهر به خصوص خطّه انقلابی و عالِم‌پرور دشتی تسلیت عرض می‌نماییم.

از درگاه خدای سبحان خاضعانه مسئلت می‌نماییم به آن فقید سعید، رحمت و غفران و به خانواده و بستگان داغدارش، صبر، اجر، سلامتی و طول عمر باعزّت عنایت فرماید.

روحش شاد و یادش گرامی باد.

روابط عمومی و تبلیغات سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر

 

مرحوم اسماعیل حاجیانی از پیشکسوتان عرصه خبر در شهرستان دشتی استان بوشهر بود که چند روز پیش به علت سکته مغزی در بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر مورد عمل جراحی قرار گرفت که صبح دیروز در بیمارستان دار فانی را وداع گفت.

انتهای خبر/

ارسال نظرات
پر بیننده ها