خبرهای داغ:
خواهر بسیجی دهقانی گفت : با برنامه ریزی های دقیق و پشتکار هم توانستم فعالیتم را در بسیج ادامه دهم و هم در زمینه ی علمی و ورزشی موفقیت هایی را کسب نموده ام .
کد خبر: ۹۰۸۵۲۰۸
|
۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از ناحیه ی امام صادق (علیه السلام) اصفهان ، نخبه ی بسیجی خواهر محدثه دهقان گفت: متولد سال 1380،دانش آموز رشته ادبیات هستم . در رشته تیر اندازی بادی کار می کنم ، به مدت سه سال است که این کار را شروع کرده ام ،عضو باشگاه مقاومت شهدای صفه می باشم و در مسابقات تیمی تیراندازی مقام دوم وسوم کشوری را کسب کرده ایم .

در ادامه در پاسخ به این سوال که از چه سالی این حرفه را شروع کردید  وآیا به درس خواندن شما لطمه ای نزده است گفتند: از سن 14 سالگی شروع کردم ، به دلیل تمرینات پیاپی برای درس خواندن شرایط بسیار سختی داشتم ولی به علت علاقه و پشتکاری که داشتم ، توانستم در همان سال به مسابقات کشوری راه پیدا کنم ،سپس گفتند این حرفه از ورزش هایی است که نیاز به پشتکار ، وقت گذاشتن ، فکر، تمرکز، تکنیک،استقامت بدنی وتمرین زیاد دارد.

وی در پایان تأکید کرد : با برنامه ریزی های دقیق و پشتکار هم توانستم فعالیتم را  در بسیج ادامه دهم و هم در زمینه ی علمی و ورزشی موفقیت هایی را کسب نموده ام و هیچ زمانی بسیج سد راه من در موفقیت هایم نبوده است.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها