مصطفی برزگر
جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع)استان:
سرهنگ شاکرمی گفت: دانشجو مظهر هوشیاری و مطالبه گری است، و باید در عرصه های مختلف با کسب آگاهی و علم متناسب با شرایط روز از پویایی و اثر گذاری لازم برخوردار باشد.
کد خبر: ۹۰۸۵۲۳۲
|
۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ جمال شاکرمی" جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام، در جمع دانشجویان دانشگاه های ایلام، گفت: آنچه که دانشجوی انقلابی و بصیر را از دیگر اقشار مختلف جامعه متمایز می کند بینش عمیق او نسبت به اوضاع موجود در اجتماع و انجام واکنش به موقع و پیشاپیش همگان است.
وی افزود: دانشجو مظهر هوشیاری و مطالبه گری است، و باید در عرصه های مختلف با کسب آگاهی و علم متناسب با شرایط روز از پویایی و اثر گذاری لازم برخوردار باشد.
جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام، به مقوله جوان گرائی در بسیج دانشجوئی اشاره کرد و بیان داشت: سیاست سازمان بسیج دانشجوئی بر جوان گرائی نهاده شده تا کسانی که در این مسئولیت تلاش می کنند در راستای مطالبات دانشجوئی ارتباط نزدیک تر و اثر بخش تری با دانشجویان برقرار کنند.
شاکرمی اضافه کرد: دانشجویان ما باید بدانند راه حل برطرف کردن مشکلات، فهم درست از مسائل مهم کشور است و با تفاوتی و بی توجهی نمی توان در مسیر پیشرفت و تعالی قرار گرفت.

وی گفت: مطالبه گری و روشنگری ابزار جنبش دانشجویی است، از این رو باید متعهدانه و دلسوزانه به نقد عملکردها و بیان نقاط ضعف و قوت مسئولان پرداخته شود.

 

ارسال نظرات