خبرهای داغ:
به همت دانشگاه صنعتی شاهرود

برگزاری سمینار آشنایی با فرصت‌های همکاری‌های علمی بین المللی با کشور آلمان

سمینار آشنایی با فرصت‌های همکاری‌های علمی بین المللی با دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی کشور آلمان در دانشگاه صنعتی شاهرود برگزار گردید.
کد خبر: ۹۰۸۵۲۹۸
|
۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سمینار آشنایی با فرصت‌های همکاری‌های علمی بین المللی با دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی کشور آلمان با استقبال خوب اعضای هیات علمی و دانشجویان دکتری این دانشگاه در محل آمفی تئاتر دانشکده مهندسی معدن، نفت و ژئوفیزیک این دانشگاه برگزار گردید.
دکتر محسن رضوانی مدیر دفتر روابط بین الملل دانشگاه صنعتی شاهرود هدف از برگزاری این سمینار را آشنایی اساتید و دانشجویان دکتری با فرصت‌های مطالعاتی و تحقیقاتی در دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی کشور آلمان عنوان نمود و گفت: طی این سمینار که برای اولین بار در این دانشگاه برگزار گردید فرصت‌های تحقیقاتی و مطالعاتی مطلوب برای حاضرین در جلسه تشریح شد.
رضوانی همچنین افزود: این جلسه با همکاری دفتر بین الملل دانشگاه و مرکز همکاری‌های علمی بین المللی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار شد و دکتر کشاورزی مسئول دفتر ایران موسسه DAAD به بیان توضیحات تکمیلی در خصوص فرصت‌های مطالعاتی برای دانشجویان دکتری و فرصت‌های کوتاه مدت و بلند مدت اساتید در کشور آلمان اشاره کرد.
کشاورزی امکان همکاری‌های مشترک بین اساتید دانشگاه و اساتید مراکز آموزشی کشور آلمان را از جمله نقاط مثبتی عنوان نمود که می‌تواند تحت نظر موسسه DAAD صورت پذیرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها