نشست تخصصی روسا و دبیران هیئت های اندیشه ورز در استان سیستان و بلوچستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۸۵۳۷۵
|
۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۲

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، نشست تخصصی روسا و دبیران هیئت های اندیشه ورز در زاهدان برگزار شد، نشست تخصصی روسا و دبیران هیئت های اندیشه ورز در استان سیستان و بلوچستان برگزار شد.
سرهنگ پاسدار احمد خسروی، معاون راهبردی سپاه سلمان و دبیر هیئت اندیشه ورز استان گفت: ۳۶ هیات اندیشه ورز استان با حضور نخبگان بسیجی اساتید دانشگاه‌ها حوزه‌های علمیه و مدیران کل ادارات برگزار شد.

وی افزود: این نشست با هدف ایجاد وحدت بین هیئت‌های اندیشه ورز در استان برگزار شد و ما همواره به دنبال ایجاد همکاری و همراهی بیشتر سایر هیئت‌ها هستیم.

سردار امان اله گشتاسبی، فرمانده سپاه سلمان استان نیز در این جلسه اظهار داشت: ۳۵۰۰ هیات اندیشه ورز در سطح استان در قالب ۲۲ قشر بسیج  فعالیت می‌کنند که هر شهرستان یک واحد اندیشه ورزی به صورت جداگانه دارد.

وی تصریح کرد: در این هیئت‌ها به دنبال این هستیم تا بتوانیم از تمامی ظرفیت‌های فکری و علمی جوانان هوشمند در جهت پیشبرد برنامه‌های مختلف استفاده کنیم.

سردار گشتاسبی در پایان تاکید کرد: افراد باید به اندازه فهم و تحلیل و توانشان نسبت به مسائل مختلف در حوزه‌های مختلف سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و امثال این‌ها مسئولیت پذیر باشند.
ارسال نظرات