نماینده بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تربت حیدریه گفت: امروز دیگر نسخه‌های پوسیده ژنرال‌های اقتصادی دردی از کشور درمان نخواهد کرد و بی شک بن بست شکنی مشکلات اقتصادی جامعه حسن باقری‌ها می‌خواهد که با روحیه انقلابی و جهادی در میدان حاضر شوند.
کد خبر: ۹۰۸۵۴۱۳
|
۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سمانه علیزاده در  در نشست هم اندیشی فعالان فرهنگی و فرهیختگان بسیجی دانشگاه‌های تربت حیدریه اظهار داشت: نسل سوم انقلاب اسلامی پویا‌تر است و می‌داند در صورت همراهی امام خویش و عدم نگاه و اتکا به خارج قطعا موفق است.

نماینده بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تربت حیدریه افزود: امروز دیگر نسخه‌های پوسیده ژنرال‌های اقتصادی دردی از کشور درمان نخواهد کرد و بی شک بن بست شکنی مشکلات اقتصادی جامعه حسن باقری‌ها می‌خواهد که با روحیه انقلابی و جهادی در میدان حاضر شوند.

وی بیان کرد: متاسفانه مجموعه نهاد‌های نظام برنامه مشخص و مدونی برای میدان دادن به جوانان انقلابی در تصمیم گیری‌ها و تصمیم سازی‌ها ندارند و انچه که شاهد ان هستیم بیشتر در گفتار و شعار است.

علیزاده گفت: تشکیل کمیته فرهنگی دانشگاه‌ها در برخی دانشگاه‌ها کار بجا و خوبی بود، اما برخی به این ظرفیت‌ها اعتقادی ندارند و از آن صرفا در مناسبت‌ها استفاده می‌کنند.

نماینده بسیج دانشجویی دانشگاه های تربت حیدریه افزود: مقاومت استراتژی شکست ناپدیری است و تبیین و گفتمان سازی این رسالت بزرگ بعهده قشر دانشگاهی و نخبگان جامعه است.

وی بیان کرد: امروز در شهری که قطب تولید زعفران و ابریشم کشور و خیلی ظرفیت‌های دیگر است متاسفانه دانشحویان آن نقشی در مسائل اقتصادی ندارند.

وی افزود: امروز جنگ اراده هاست و هر کس اراده قوی تری داشته باشد بی شک پیروز میدان است و لذا اگر فرهنگ مقاومت گسترش یابد دیگر دانشجویان نیز نقش خود را در خیمه انقلاب پیدا خواهند کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها