مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ملکان:

فرهنگ پاسداری، فرهنگ عزت و افتخار است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ملکان در گردهمایی سبک زندگی اسلامی و مصون سازی فرهنگی کارکنان ناحیه ناحیه گفت: فرهنگ پاسداری، فرهنگ عزت و افتخار است که اکنون این معنا در سپاه مجسم شده است.
کد خبر: ۹۰۸۵۴۱۹
|
۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام عربعلی زمانی افزود: پاسداری صرفأ یک حرکت نظامی نیست ، بلکه یک فرهنگ است که این فرهنگ، جنبه عقیدتی، سیاسی، فداکاری و مجاهدت دارد یعنی در عین حالی که سپاه به عنوان یک سازمان نظامی باید به بهترین وجه و در نوترین شکل و مبتکرانه ترین گونه کار انجام وظیفه می کند، ولی در کنار آن وظیفه تبیین ، بصیرت افزایی و روشنگری نیز بر دوش پاسداران است.

وی ادامه داد: کارنامه سپاه انقلابی زیستن و انقلابی ماندن است چراکه این سازمان از همان روز که به فرمان حضرت امام خمینی(ره)تشکیل شد بر مبنای ایمان و عقیده بنا گذاشته شد.

حجت الاسلام جمالی اضافه کرد: هنر فرهنگ سپاه این است که آنچنان شخصیت های برجسته ای را تربیت کرده است که اسلام و ایران اسم آنان را در تاریخ فراموش نخواهد کرد.

وی اظهارداشت: نظر کوتاه و شوم دشمنان این است که انقلاب اسلامی به چهل سالگی خود نخواهد رسید ولی به کوری چشم دشمنان اسلام  و به حول و قوه الهی ما امسال ایام اله های 9 دی و 22 بهمن را باصلابت تر و باشکوهتر از همیشه جشن خواهیم گرفت.

ارسال نظرات
آخرین اخبار