خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی استان قم با اشاره به اینکه ظرفیت کمپ‌های نگهداری معتادان تکمیل است، گفت: لازم است که شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر سایر دستگاه‌ها را به میدان بیاورد، می‌توانیم روزی دو یا سه اتوبوس از این افراد را بازداشت کنیم، ولی آن‌ها را به کجا تحویل دهیم؟
کد خبر: ۹۰۸۵۵۱۵
|
۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، عبدالرضا آقاخانی ظهر امروز در نشست خبری خود با اصحاب رسانه که در مقر فرماندهی انتظامی استان قم برگزار شد با اشاره به وضعیت انجام سرقت در فضای سایبری اظهار کرد: در این فضا شاهد وقوع ۱۱۸ فقره سرقت بودیم و به میزان ۲.۴ میلیارد تومان سرقت شده بود که سارقان شناسایی و دستگیر شدند.

وی با اشاره به اینکه در هشت ماه گذشته شاهد کاهش ۱۰ درصدی فوت در تصادفات درون شهری بودیم یادآور شد: در هشت ماه گذشته ۱۰ هزار و ۲۰۰ نفر به مراکز مشاوره ناجا مراجعه کرده و ۸۲ درصد منجر به صلح و سازش شده است.

فرمانده انتظامی استان قم با اشاره به اینکه برخورد با مفاسد اجتماعی از اهمیت زیادی برخوردار است، خاطرنشان کرد: ارتقاء امنیت اخلاقی برنامه ریزی شده و در حال افزایش واحد‌های گشت امر به معروف هستیم.

وی از افزایش ۸۰ درصدی کشفیات مواد مخدر خبر داد و گفت: مشکل ما در برخورد با معتادان متجاهر ظرفیت کم کمپ‌ها بوده و در حال حاضر کمپ‌ها پر است.

آقاخانی با بیان اینکه در این زمینه لازم است که شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر سایر دستگاه‌ها را به میدان بیاورد، افزود: می‌توانیم روزی دو یا سه اتوبوس از این افراد را بازداشت کنیم، ولی آن‌ها را به کجا تحویل دهیم؟

وی در ادامه با اشاره به اینکه برخورد با بدحجابی فقط با کار عملیاتی ناجا موفقیت آمیز نخواهد بود، خاطرنشان کرد: ما به دنبال حرکت‌های هدفمند و شبکه‌ای هستیم و در این زمینه نیز شبکه‌ها را شناسایی و برخورد لازم صورت گرفته است.

فرمانده انتظامی استان قم با بیان اینکه ۲۱ دستگاه در زمینه ارتقاء فرهنگ عفاف و حجاب موظف هستند، اضافه کرد: وظیفه ناجا در این زمینه معلوم است، باید رسانه‌ها بررسی کنند که دیگر دستگاه‌ها در این زمینه چه می‌کنند و مطالبه گری لازم را داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه در خط اول مبارزه با اراذل و اوباش قرار داریم، اظهارکرد: در برخورد با اراذل و اوباش هیچ واهمه‌ای نداریم و به هیچ کسی اجازه عربده کشی نمی‌دهیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها