مام جمعه مرند در آیین تجلیل از فعالان فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی این شهرستان بر ضرورت عملی شدن حمایت از سرمایه گذار ومصرف کالای ایرانی در جامعه تاکید کرد و گفت: مسئولین آنطور که شعار می دهند در تولید و کالای ایرانی به مردم میدان نمی دهند.
کد خبر: ۹۰۸۵۵۱۷
|
۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۰۱:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام علی نعمت زاده، با اشاره به فشارهای اقتصادی استکبار علیه انقلاب اسلامی ابراز داشت: فقر و نیاز عامل بدبختی هر جامعه ای است، اما اسلام دین جامعی است که باید با الهام از آموزه های اسلامی به فرهنگ دهه اول انقلاب اسلامی برگردیم.

وی خواستار عملی شدن شعار مسئولین در جهت حمایت از تولید داخلی شد و افزود: تنها با شعار نمی توان در مقابل دشمن ایستادگی کرد، مسئولین آنطور که شعار می دهند در تولید و کالای ایرانی به مردم میدان نمی دهند، اگر دنبال استقلال و حفظ امنیت هستیم، بدون تامین نان و معیشت مردم محقق نمی شود.

حجت الاسلام نعمت زاده تاکید کرد: باید اثر عملی حمایت از سرمایه گذار و اشتغال زایی و مصرف کالای ایرانی در جامعه دیده شود.

وی عنوان کرد: آیت الله نجفی مرعشی تا آخر عمرشان از دکمه استفاده نکردند، چرا که از چین وارد می شد و با خرده پارچه ها برای لباس خود دکمه تهیه می کرد.

حجت الاسلام نعمت زاده بر ضرورت حمایت از توانمندی مردم در عرصه تولید تاکید کرد و اذعان داشت: قرار بود در منطقه آزاد ارس کالای ایرانی تولید شده و صادر شود، اما در این منطقه امروز اثری از کالای ایرانی نیست.

در پایان این همایش از فعالان فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی مرند تجلیل شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها