خبرهای داغ:

نمایش مصور ١٠٠ سال تاریخ شاهرود در نمایشگاه کتاب استان

مجموعه عکس مربوط به ١٠٠ سال تاریخ شاهرود در شانزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب استان سمنان به نمایش گذاشته می‌شود.
کد خبر: ۹۰۸۵۵۳۰
|
۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، مدیر موزه آب شاهرود در حاشیه نمایشگاه کتاب گفت: همزمان با آیین افتتاحیه شانزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب استان سمنان از مجموعه عکس با موضوع ١٠٠ سال تاریخ شاهرود با رویکرد خدمات مثبتی که موثرین این شهرستان داشته اند در غرفه برنامه‌های جنبی این نمایشگاه به نمایش گذاشته خواهد شد.
عبدالحسین برنجی با اشاره به اینکه تعداد ٤٤ عکس در این نمایشگاه در معرض دید قرار گرفته است، افزود: این مجموعه با انتشار فراخوان عکس‌های قدیمی و با اهدای این عکس‌ها توسظ مردم به موزه آب گردآوری شده که در این خصوص شهرداری، میراث فرهنگی و گردشگری و اداره فرهنگ و ارشاد شاهرود با موزه آب این شهرستان همکاری خوبی داشته اند.
وی تصریح کرد: هدف از گردآوری این مجموعه ارزش گذاری و گرامیداشت خدمات موثرین و بزرگان این شهرستان بوده است و موضوعات این عکس‌ها اغلب شامل چهره شخصیت‌های بزرگ و اثرگذار شهرستان شاهرود، اولین تجهیزات وارد شده به این شهرستان، مراسمات، سنت‌ها و... است.
مدیر موزه آب شاهرود گفت:این نمایشگاه از تاریخ ١١ الی ١٦ آذرماه در سالن شهید اکبری، غرفه برنامه‌های جنبی شانزدهمین نمایشگاه کتاب استان سمنان آماده بازدید علاقه‌مندان است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار