نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:
نماینده ولی‌فقیه در سپاه با اشاره به برنامه دقیق استکبار برای شکست انقلاب اسلامی گفت: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های استکبار برای شکست انقلاب نفوذ بر نیروهای انقلابی است.
کد خبر: ۹۰۸۵۵۳۷
|
۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبدالله حاجی صادقی در مراسم معارفه استاد شجره طیبه صالحین بسیج استان گیلان در بیت نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با تأکید بر برنامه‌ریزی استکبار برای شکست انقلاب اسلامی اظهار کرد: دشمن‌ از راه‌های گوناگون برای غلبه بر انقلاب استفاده می‌کند و یکی از این راه‌ها شکست انقلاب توسط خود انقلابیون است‌.

وی با اشاره به اینکه آمریکا با بدبین کردن مردم و خانواده شهدا قصد ضربه زدن به انقلاب را دارد گفت: استکبار برای غلبه بر انقلاب اسلامی سرمایه گزاری عظیمی کرده تا از این ‌طریق مردم و خانواده شهدا را برای اعتراض به انقلاب به خیابان بکشاند.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی لازمه شکست استکبار را عدم انحراف فکری مردم و مسؤولین دانست و بیان کرد: دشمن با نفوذ فکری و جنگ رسانه‌ای می‌خواهد روی مردم ایران تأثیر منفی بگذارد لذا اگر می‌خواهیم بر دشمن غلبه کنیم باید از انحراف فکری جلوگیری شود.

حاجی صادقی با اذعان به سرمایه‌گذاری آمریکا برای منحرف ساختن نیروهای انقلاب تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های آمریکا سرمایه‌گذاری بر روی نیروهای انقلاب است تا از این طریق بتواند این نظام را شکست دهد لذا مسؤولین با بینش سیاسی خود باید مانع این اتفاق شوند.

وی لازمه ارتقای بصیرت دینی و سیاسی را توجه به طیبه صالحین دانست و افزود: اگر می‌خواهیم در برابر دشمن به موفقیت برسیم باید از طریق طیبه صالحین بینش سیاسی و دینی خود را ارتقا دهیم تا برنامه‌های دشمن را شناسایی کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تأکید بر لزوم توجه به طیبه صالحین برای ماندگاری انقلاب اسلامی گفت: طیبه صالحین می‌تواند بصیرت سیاسی و دینی و اعتقادی، نیروهای انقلاب را ارتقا دهد تا این افراد علاوه‌ بر تأثیر گزاری در جامعه دچار لغزش سیاسی نشوند.

صادقی با بیان اینکه انقلاب در این ۴۰ سال همواره روبه‌جلو حرکت کرده است تصریح کرد: دشمن از همه امکانات خود برای عقب راندن انقلاب استفاده کرد ولی باوجود فراز و نشیب که در این ۴۰ سال انقلاب داشته همواره روبه‌جلو حرکت کرده است.

وی با بیان اینکه یکی از اهداف انقلاب اسلامی آمادگی برای ظهور حضرت (عج) است افزود: انقلاب اسلامی فقط تولد اسلام ناب نیست بلکه نسبت به آینده مأموریت دارد تا جهانیان را برای ظهور آماده کند.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تأکید بر پیوند مردم با ولایت‌فقیه گفت: یکی از ویژگی‌های مؤمن و ولایت مداری بوده لذا آنچه انقلاب اسلامی ما را ۴۰ سال کرد پیوند امت با ولایت بوده است.

حاجی صادقی با اشاره به نقش مهم بسیج در موفقیت‌های انقلاب بیان کرد: اگر ما حرف امام راحل (ره) را اجرا و یک بسیج ۲۰ میلیونی داشته باشیم انقلاب دیگر هیچ دغدغه‌ای نخواهد داشت.

وی با تأکید بر لزوم توجه مسؤولین برای مقابله با نفوذ فرهنگ غربی به جامعه تصریح کرد: استکبار می‌خواهد با جنگ نرم و نفوذ فرهنگی جوانان ما را از دین زده کند لذا مسؤولین باید برای مقابله با این جنگ از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

در پایان این مراسم آیت‌الله رسول فلاحتی به‌عنوان استاد شجره طیبه صالحین بسیج سپاه قدس گیلان جایگزین حجت‌الاسلام سائلی شد.

انتهای پیام/3389

ارسال نظرات