خبرهای داغ:
به گزارش روابط عمومی سپاه رامشیر؛ سروان پاسدار علی اکبربندری، مسئول تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه رامشیردر گفتگو با خبرگزاری بسیج گفت: این دوره تربیت و تعالی به مدت 7 روز و به میزان 28 ساعت آموزشی با هدف ایجاد انگیزه اقامه نماز و قرائت قرآن و ارزیابی آن بین کارکنان وظیفه برگزارمی شود.
کد خبر: ۹۰۸۵۵۵۵
|
۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۶

سرگردپاسدارسیدابراهیم احمدی فرد فرمانده ناحيه مقاومت رامشیردر آئین افتتاحیه اين دوره آموزشي با اشاره به اهميت دوران سربازي و نقش پر رنگ سرباز در دفاع از آرمانها و دستاوردهاي انقلاب اسلامي گفت : اگر ما بتوانيم به نحو احسن سربازان شايسته و متعهد تربيت نماييم ، بي شك در بسياري از مسائل نظامي و دفاعي دغدغه خاطر نخواهيم داشت چرا كه سربازان امورات و ماموريتهاي محوله را با نيت خالص و في سبيل الله انجام خواهند داد .

احمدی فرد در ادامه بیان کرد: در این دوره که بر اساس برنامه‌های ابلاغی برگزار شد، شرکت‌کنندگان در کلاس‌های اخلاق و احکام شرکت کرده و در برنامه‌های جنبی دوره ازجمله ارائه مشاوره، شناخت جنگ نرم، فعالیت‌های سیاسی و بصیرت‌افزایی حضور یافتند.

وی خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این دوره، ارتقای سطح معرفتی و بصیرتی سربازان در راستای معرفت‌افزایی کارکنان سپاه بوده است.

احمدی فرد افزود: فراگیران به میزان نیازشان در سه سطح (روخوانی، روانخوانی و تعمیق روانخوانی) آموزش می بینند و افراد علاقه مند به تعمیق روخوانی به دوره آموزشیار قرآن کریم به مشهد و قم اعزام می شوند.

مسئول تربیت وآموزش عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه رامشیر خاطرنشان کرد: پس از اطمینان از صحیح خوانی قرآن و نماز،جلسات پرسش و پاسخ اعتقادی و سیاسی به میزان نیاز اجرا می شود.

گفتنی است؛ دوره تربیت و تعالی سربازان سپاه سپیدان به مدت 7 روز و به میزان 28 ساعت آموزشی در نمازخانه ناحیه برگزار خواهدشد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها