به همت بسیج اساتید خراسان رضوی برگزار گردید
اولین دوره مسابقات فرهنگی ورزشی خانواده‌های اساتید دانشگاه‌های مشهد در محل سالن‌های چند منظوره موسسه تربیت بدنی آستان قدس رضوی برگزار گردید.
کد خبر: ۹۰۸۵۵۶۸
|
۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۹
به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج، مسابقات فرهنگی ورزشی ویژه اساتید و خانواده‌های ایشان گرامیداشت هفته بسیج در چهل سالگی انقلاب اسلامی با حضور ۱۹۵ نفر و تعدادی از مسئولین دانشگاه‌های استان از جمله رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان و مسئولین نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های پیام نور و فرهنگیان و... درمحل سالن‌های چند منظوره موسسه تربیت بدنی آستان قدس رضوی برگزار گردید.

 

اولین دوره مسابقات فرهنگی ورزشی خانواده‌های اساتید دانشگاه‌های مشهد

 

این برنامه در پنج ایستگاه ورزشی (پرتاب دارت، پرتاب حلقه، پنالتی بسکتبال، پنالتی هندبال و پنالتی فوتسال)  و یک ایستگاه فرهنگی (پرسش‌های دینی ومعرفتی و مشاعره ) و همچنین مسابقه مهیج و گروهی طناب کشی در دو سطح نوجوانان و بزرگسالان و در دو بخش بانوان و آقایان  انجام شد. 

برگزاری نماز جماعت مغرب و عشاء وسخنرانی اخلاقی و معرفتی، ختم صلوات جهت تعجیل در فرج امام زمان(عج)، برنامه‌های ویژه کودکان و خردسالان از دیگر برنامه‌های این اجتماع خانوادگی بود.

در پایان این برنامه که در فضایی آکنده از نشاط، صمیمیت و معنویت برگزار شد، از نفرات و تیم‌های برتر این مسابقات تقدیر شد و به رسم یادبود هدایایی تقدیم گردید.

منبع: روابط عمومی سازمان بسیج اساتید استان خراسان رضوی

 
ارسال نظرات