كانون بسيج اساتيددانشگاه آزاد ساوه برگزار كرد

جلسه هم‌انديشی "بسيج و چهل سالگي انقلاب اسلامي"

جلسه هم‌انديشی "بسيج و چهل سالگي انقلاب اسلامي"به مناسبت هفته بسيج با حضور دكتر وحيد جلال‌زاده دبير شوراي راهبردی سازمان بسيج اساتيد کشور برگزار گردید
کد خبر: ۹۰۸۵۵۸۰
|
۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۲

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج،جلسه هم‌انديشی "بسيج و چهل سالگي انقلاب اسلامي"به مناسبت هفته بسيج با حضور دكتر وحيد جلال‌زاده دبير شوراي راهبردی سازمان بسيج اساتيد کشور برگزار گردید. ایشان ضمن حضور در دانشكده علوم انسانی دانشگاه آزاد اسلامی ساوه، در جمع رئيس و جمعی ازاساتيد دانشگاه به ایراد سخنرانی پرداخت.

دكتر جلال‌زاده با تبريك هفته بسيج به استادان حاضر در این نشست، ظرفيت‌های اين نهاد انقلابی در پيشبرد اهداف جمهوری اسلامی را برشمرده و اساتيد بسيجی را به نگاه راهبردی به آينده دعوت كرد و افزود: استاد و دانشگاه قوه پيشران جامعه به سوی اهداف عاليه انقلاب اسلامی هستند. بايد ارزش‌های انقلاب اسلامی را باز توليد كرده و به استمرار اهداف بلند آن شتافت.

 وی سپس به ماموريت محور بودن نهاد علم در كشوراشاره و اين سؤال را مطرح كرد: آيا نبايد به دنبال دانشگاه طراز انقلاب اسلامي بود؟ دانشگاهی كه در پي گره‌گشايی از مسائل كشور است. دانشگاهی كه با دغدغه حلّ مشكلات جامعه هدف‌گذاری می‌كند و به پيش می‌رود.

 وی در پايان، اجتماعی شدن بيش از پيش اساتيد بسيجی را خواستار و راه‌حلّ برون‌رفت از شرايط كنونی را بازگشت به ارزش والای مردمی بودن دانست.

 گفتنی است اين جلسه در فضای گفتگو برگزار و اساتيد حاضر به طرح ديدگاه‌های خود پرداختند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار