خبرهای داغ:
معاونت تولید سازمان فضای مجازی بسیج خوزستان گفت: برای اولین بار رویداد بزرگ تولید محتوای بسیج با حضور 100 تیم از کل کشور برگزار شد که تیم 3 نفره استان خوزستان رتبه اول را در رشته تخصصی ساخت نرم‌افزار به دست آورد.
کد خبر: ۹۰۸۵۶۵۸
|
۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۶

اسماعیل معنوی دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در اهواز، اظهار کرد: برای اولین بار رویداد بزرگ تولید محتوای بسیج با حضور 100 تیم از کل کشور برگزار شد. تیم‌ها در سه رشته ساخت نرم‌افزار، ساخت بازی و ساخت انیمیشن در مدت زمان 48 ساعت فرصت تولید محصولات خود در فضای قرنطینه و با موضوع طرح شده را داشتند.

وی افزود: یکی از تیم‌های اعزامی استان خوزستان شامل سه نفر از جوانان بسیجی به نام‌های محمد صبائیان، حسین عزیزی و محمدرضا عطوان رتبه اول مسابقات را در رشته تخصصی تولید نرم‌افزار به‌دست آورد و هدایای خود را از دست سردار غیب‌پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفان دریافت کردند.

 

 

معاونت تولید سازمان فضای مجازی بسیج خوزستان عنوان کرد: بیشتر تیم‌های تخصصی استان خوزستان درحال تولید محتوا برای مناسبت‌های مختلف از جمله 40 سالگی انقلاب بودند و فرصت شرکت در مسابقات را نداشتند. فقط دو تیم 3 نفره از خوزستان در رشته تخصصی تولید نرم‌افزار به سرپرستی علی گلشاهی معاونت تولید مرکز متنا خوزستان از طرف سازمان فضای مجازی بسیج خوزستان در این رویداد بزرگ شرکت کردند.

وی گفت: موضوع مطرح شده در مسابقه حمایت از کالای ایرانی بود که در ابتدای کار ایده‌های مطرح شده توسط تیم‌های استان خوزستان ایده‌های بسیار خوبی بود و تیمی که رتبه اول را کسب کرد مورد استقبال ویژه داوران قرار گرفت.

معنوی با اشاره به توانایی‌های تیم‌های خوزستان، اظهار کرد: تیم استان خوزستان با ساخت نرم‌افزار دو زبانه فارسی انگلیسی با کارکرد آموزشی و راهنمایی کسب درآمد و با موضوع حمایت از تولیدکنندگان کالای ایرانی در بین 100 تیم شرکت کننده در این مسابقات درخشیدند.

وی افزود: تیم‌های شرکت‌کننده از استان‌های دیگر در این رویداد بزرگ بسیار قوی و پرقدرت بودند و تجربه کاری بیشتری نسبت به استان خوزستان داشتند و باعث افتخار استان است که رتبه اول توسط جوانان خوزستانی به‌دست آمد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها