خبرهای داغ:
استادحوزه علميه و دانشگاه:

دشمن اصل نظام را مورد هدف قرار داده است

استادحوزه علميه و دانشگاه گفت: دشمن از هر بهانه اي براي آسيب به اصل نظام استفاده مي كند
کد خبر: ۹۰۸۵۷۴۲
|
۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۶

به گزارش خبرگزاري بسيج از سمنان همايش مناديان رسول(ص) با همكاري حوزه حضرت فاطمه(س) سمنان در مسجدآل محمد سمنان برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمين نصيري فرد در جمع بسيجيان مسجدآل محمد(ص) سمنان اظهار داشت: پيامبراكرم(ص) تمام سختي ها را تحمل كرد تا اسلام به درستي و كامل به دست ما برسد و اگر انسان را ملزم به رعايت احكامي كرده است به يقين به سعادت دنيوي و اخروي انسان مي انجامد.

اين استاد حوزه علميه و دانشگاه ادامه داد: امروز فضاي مجازي به بزرگترين تهديد براي كانون خانواده تبديل شده است؛ خانواده ها براي ايمن شدن در مقابل اين هجمه ها بايد مسئله ي دين را در خانواده جدي بگيرند.

وي خاطرنشان كرد: شهيد حججي به دليل جاري و ساري كردن دين در زندگي به اين درجه ي رفيع رسيد؛ همچنين والدين نيز بايد فرزندان خود را در خصوص دين مبين اسلام آگاه و آن ها را در مقابل هجمه هاي انبوه دشمن ايمن سازي كنيم.

حجت الاسلام نصيري فرد تصريح كرد: مشكلات اقتصادي و گراني از جمله مشكلاتي هستند كه تمامي افراد جامعه آن را لمس كرده اند؛ اما اين مشكل موضوعي است كه دشمن از آن به نفع خود استفاده كرده است؛ دشمن اصل نظام را مورد هدف قرار داده است و از هر بهانه اي براي اقدام عليه رهبر معظم انقلاب استفاده مي كند.

وي افزود: امروز اگر شاهد فشارها و تحريم هاي بيش از پيش دشمن هستيم به دليل ترس او از ايران اسلامي است؛ دشمن مي ترسد كه ايران قدرت برتر شود؛ چراكه شاهد پيشرفت هاي روزافزون ما است و مي داند كه تمام تلاش هاي او براي براندازي ملت ايران و جمهوري اسلامي بي فايده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها