خبرهای داغ:
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: آنانی که جنگ را اداره کردند صاحبان فیش های نجومی و به دنبال شهرت نبودند و یادواره های شهدا، آن روحیه های دوران دفاع مقدس را زنده می کند.
کد خبر: ۹۰۸۵۷۸۶
|
۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، مراسم گرامیداشت آبروی محله، شهید عزیز علی قربانی به همت پایگاه شهید نوروزی حوزه مقاومت شهید محمدی ناحیه امام رضا(ع) در مسجد فاطمه الزهرا (س) برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنوری نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی طی سخنانی در این مراسم اظهار کرد: مشکل امروز مردم مشکل اقتصادی است. آن وقت معاون آقای رئیس جمهور می آید و با بانک بلند می گوید امروز مهم ترین مشکل ما راه ندادن زن ها به ورزشگاههاست.

وی با طرح سوال «آیا امروز مشکل ما نرفتن زن ها به ورزشگاهاست؟» افزود: امروز مشکل مردم 8 میلیون بیکاری است؟ یا حضور زن ها در ورزشگاه است؟ برخی ها می خواهند زمینه گناه را در نظام اسلامی فراهم کنند.مشکل؛ بیکاری جوان هاست.آسیب های اجتماعی،طلاق ، اعتیاد، دزدی ،سرقت ببینید ظرف این شش ماه چقدر به آمار اضافه شده است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: چرا برخی آدرس را اشتباهی می دهند؟ چرا نمک به زخم مردم می پاشند؟ امروز نیاز داریم ارزشها زنده بماند.

عضو کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه، آیا هدف تکفیری ها، که نظام سلطه آنها را فرستاند، سوریه و عراق بود؟ بیان کرد: هدف آنها پایتخت فرهنگی اهل بیت(ع) ایران اسلامی است. شهدا مدافع حرم رفتند نقشه دشمنان را خنثی و نقشه آنان را بر آب کردند.

وی لزوم الگو گیری از شهدا توسط مسئولان را اشاره و افزود: مشکلات اقتصادی را حل می کردید اشتغال را حل می کردید. چرا نقطه قوت مردم را زیر سوال می بردید؟ چرا ایجاد ابهام می کنید. حفظ ارزش ها برای ما مهم است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به خدمات ریلی، جاده ای، برق و الکترونیک ، مخابرات، سد، ساختمان سازی ، پل، نانو، نانو تکنلوژی، شبیه سازی ژنتیکی، هسته ای، فضایی و موشکی، تجهیزات نظامی تصریح کرد: به حول قوه الهی ما رشدمان چشمگیربوده ، چرا بعضی با ناکارآمدی وبی عرضگی خود، نظام را در دل مردم خراب می کنند؟ نظام کار آمد است.

رئیس کمیته هسته ای کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجه مجلس شورای اسلامی در ادامه تشریح خدمات انقلاب اسلامی نظیر صنعت، نانو، نانو تکنلوژی، شبیه سازی ژنتیکی، هسته ای، فضا، موشکی و تجهیزات نظامی تاکید کرد: امروزعبادت مسئولین در حل مشکلات مردم است.درخواست مردم این است که با فساد مقابله کنند مردم از اول انقلاب تا به امروز هیچ گاه از کمبود ها ناله و گلایه نکرده اند بلکه از سوء مدیرت ها گلایه دارند.

ذوالنوری با تاکید بر شفاف سازی از مسئولان عالی رتبه گرفته تا یک پیر زنی که در روستا زندگی می کند بیان کرد: افرادی که با پاکی و صداقت کار می کنندتعداد آنان بیشتر از آنان هست که در مظان اتهام هستند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز رسالتی که بردوش ماست که شرمنده شهدا نشویم باید ما مسئولان کار درست را برای مردم انجام دهیم اظهار کرد: مردم پای کار آمده اند شهید داده اند. تحریم ها را تحمل کرده اند هر کجا که انقلاب به حضور آنان احتیاج داشت با جان ودل پای انقلاب خود آمده ند.

ذوالنوری در پایان با اشاره به شهادت و رشادت شهیدان در دوران دفاع مقدس و جانفشانی آنان افزود:آنانی که جنگ را اداره کردند صاحبان فیش های نجومی نبودند آنان دنبال شهرت نبودند برادرنشان دارای سهام بانکی نبودند. امروز نیاز به آن معنویت ها و آن روحیه ها داریم که یادواره های شهدا باعث می شود آن روحیه ها زنده بماند.

شهید عزیز علی قربانی هنگام اعزام به جبهه 15 سال داشت و هنگامی که 18 سال داشت در عملیات بیت المقدس در منطقه شیخ محمد به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها