خبرهای داغ:
عضو خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه در یادواره شهدای دانشجوی مراغه در دانشکده علوم قرآنی این شهرستان، با اشاره به نقش معنوی شهدا در ترویج فرهنگ ایثار در جامعه گفت: زنده نگه داشتن یاد و تحقق آرمان های شهدا رسالتی بر دوش مسئولان است.
کد خبر: ۹۰۸۵۸۱۲
|
۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام پور محمدتقی پورمحمدی افزود: آحاد مردم نیز باید خود را مدیون شهدا دانسته و در راه صیانت از ارزش ها و وصایای آنان حرکت کنند.
وی اضافه کرد: اقتدار امروز نظام مقدس اسلامی که منجر به موضع گیری قاطعانه مسئولان کشوری در برابر رژیم صهیونیستی شده، همه به برکت خون شهدا و رهبری است.
حجت الاسلام پورمحمدی اظهارداشت: در عصر امروز کسانی که خود را منتظر واقعی دانسته و خود را برای ظهور قائم آل محمد مهیا کنند، در حقیقت از اجر در رکاب بودن آن حضرت و شهادت در آخرت بهره مند خواهند شد.
وی با بیان اینکه شهادت بزرگ ترین افتخار برای هر مسلمان واقعی است، افزود: شرط بهره مندی واقعی از اجر شهادت، در راه خدا بودن و جلب رضایت الهی است.
حجت الاسلام پورمحمدی بیان کرد: شهیدانی که در راه مبارزه با دشمنان اسلامی و قرآن به فیض شهادت نائل می شوند، در آخرت پیشوای بهشتیان خواهند بود.
وی ادامه داد: شهدا با توجه به جایگاه رفیع معنوی شان در بهشت مورد احترام و تکریم ائمه معصومین (ع) قرار می گیرند که نشان از عظمت وجود آنان دارد.

ارسال نظرات