خبرهای داغ:
صدیف بدری خبر داد:

پرونده مسکن‌ مهر در کمیسیون عمران

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس گفت: موضوع مسکن مهر و استراتژی وزارت راه و شهرسازی برای تکمیل واحد‌های باقی مانده و توسعه زیرساخت‌های این پروژه و موضوع برنامه وزارتخانه برای اجرای بازآفرینی شهری رسیدگی می‌شود.
کد خبر: ۹۰۸۵۸۱۷
|
۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، صدیف بدری از حضور محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در نشست این هفته کمیسیون عمران مجلس خبر داد و گفت: نشست روز سه شنبه (13 آذر ماه) کمیسیون عمران مجلس با دستور بررسی سوالات 9 نفر از نمایندگان از وزیر راه و شهرسازی برگزار می‌شود.

 

نماینده مردم اردبیل، نیر و نمین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اغلب سوالات مذکور درباره عملکرد وزارت راه و شهرسازی در رابطه با اجرای پروژه‌های راهسازی، مسکن، مسکن مهر و وظایف دیگر این وزارتخانه است.

 

وی تصریح کرد: در نشست روز سه شنبه همچنین وزیر راه و شهرسازی گزارشی را درباره وضعیت حوزه مسکن و برنامه‌های این وزارتخانه برای مدیریت این حوزه ارائه می‌کند.

 

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس افزود: همچنین احتمالا موضوع مسکن مهر و استراتژی وزارت راه و شهرسازی برای تکمیل واحد‌های باقی مانده و توسعه زیرساخت‌های این پروژه و موضوع برنامه وزارتخانه برای اجرای بازآفرینی شهری رسیدگی می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها