فرماندار مراغه:

امسال 12 خانه محروم در مراغه ساخته می شود

فرماندار مراغه در آیین افتتاح خانه محروم در روستای «آهق» این شهرستان با اشاره به آماده سازی و ساخت 12 خانه محروم در این شهرستان گفت: عملیات ساخت خانه های محروم در حال انجام است و امسال بهره برداری می شوند.
کد خبر: ۹۰۸۵۸۶۴
|
۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حمید شکری اظهار داشت: سال گذشته نیز 9 خانه محروم در مناطق روستایی و شهری مراغه با 2 میلیارد و 700 میلیون ریال از سوی گروه های جهادی بسیج دانشجویی، موسسات و سازمان های خیریه و خیران شهرستان افتتاح شد.
وی همچنین با اشاره به اهمیت نوسازی واحدهای روستایی گفت: نوسازی واحدهای روستایی موجب رونق و تغییر در ساختار روستاها و ایمن سازی آن ها در مقابل حوادث و بلایای طبیعی می شود.
شکری ادامه داد: مقاوم سازی و بهسازی خانه های روستایی در زمان حوادث مختلف تا حد زیادی از خسارات جانی و مالی جلوگیری می کند.
وی اضافه کرد: بر این اساس تاکنون پرونده 170 واحد روستایی برای نوسازی و مقام سازی به بانک های عامل معرفی شده است که برای هر واحد 250 میلیون ریال تسهیلات پرداخت می شود.
شکری همچنین گفت: برای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر آباد کردن نقاط محروم کشور، محرومیت زدایی در روستاهای این شهرستان در دستور کار قرار دارد.
وی ادامه داد: تمام دستگاه های اجرایی شهرستان برای رفع مشکلات و موانع در روستاها باید تلاش کنند و همکاری های لازم را برای عمران و آبادانی روستاها داشته باشند.
در این آیین یک باب خانه روستایی به مساحت 72 مترمربع با 500 میلیون ریال هزینه افتتاح شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها